افشاگری فرمانده یگان ویژه اصفهان علیه سپاهان
فرمانده یگان ویژه استان اصفهان تأکید کرد که امنیت در هتل تیم فوتبال سپاهان برقرار بود و کسی از میان هواداران مانع حرکت اتوبوس آنها نبود

یگان ویژه: هواداران جلوی اتوبوس سپاهان را نگرفتند

سرهنگ نورعلی، فرمانده یگان ویژه استان اصفهان در خصوص اینکه آیا برای حرکت اتوبوس تیم فوتبال سپاهان از هتل به ورزشگاه نقش جهان مشکلی وجود داشت یا نه، گفت: تا ساعت 10:30 صبح کسی به ما اعلام نکرد بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر. ما دو سناریو برای با تماشاگر بودن یا بدون تماشاگر بودن بازی داشتیم. برخی از تماشاگران هم از فروخته شدن بلیت و بدون تماشاگر برگزار شدن بازی، گلایه داشتند.

وی افزود: در خصوص بحث هتل سپاهان و ... در اختیار نیروی انتظامی استان بود. آمادگی نیروی اضافه هم داشتیم که حتی برای اسکورت تیم‌ها که وظیفه ما نیست، این کار را انجام دهیم. آمادگی صد درصد برای این بازی را داشتیم، اما سپاهانی‌ها آمدن‌شان به زمین را به تأخیر انداختند و قرار شد ما به یگان امداد کمک و تیم را به ورزشگاه اسکورت کنیم. هیچ تعرضی هم به تیم یا هواداران سپاهان نشد.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان اظهار داشت: هیچ برخوردی با هواداران سپاهان چه از سوی نیروهای امدادی و چه از سوی نیروهای انتظامی صورت نگرفت. حتی از سوی هواداران سپاهان هم برای جلوگیری از حرکت اتوبوس صورت نگرفت و امنیت در محل هتل مثال زدنی بود. همه چیز آماده بود که مسابقه فوتبال دو تیم انجام شود.

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر قرار بود از ساعت 16:15 آغاز شود که با وجود یک ساعت تأخیر در زمان برگزاری مسابقه، سپاهانی‌ها در زمین حاضر نشدند تا بازی برگزار نشود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: bartarinha.ir