جنجال جدید تراکتوری ها در فوتبال ایران؛ اجازه ورود دوربین صدا و سیما را نمی دهیم
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور طی نامه ای به رییس سازمان صداوسیما اعلام کرد از این پس دوربین های تلویزیونی را به ورزشگاه یادگار امام تبریز راه نمی‌دهند

تراکتور به صداوسیما: دوربین راه نمی‌دهیم!

باشگاه تراکتور طی ماه های گذشته همواره گلایه خود را از رفتار برخی مجریان و گزارشگران و عدم پخش بازی‌های این تیم از شبکه سوم سیما مطرح کرده است. از این رو حالا بعد از عدم موافقت سازمان صداوسیما با درخواست‌های مسئولان این باشگاه آنها تصمیم جدیدی گرفته‌اند. اینکه دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه یادگار امام تبریز راه ندهند و این قطعا یک بلوای جدید در فوتبال ایران خواهد بود.

در نامه ای که عباس الیاسی رییس هیات مدیره تراکتور به علی عسگری رییس سازمان صداوسیما نوشته تاکید شده بازی های تراکتور با توجه به حضور پرتعداد هواداران و وجود علاقه مندان باید از شبکه سوم سیما روی آنتن برود.

همچنین رییس هیات مدیره تراکتور به صحبت هایی که برخی گزارشگران در حین برگزاری مسابقات علیه تراکتور و هواداران این تیم انجام می دهند واکنش نشان داده و از رییس صداوسیما خواسته تذکرات لازم را به آنها بدهد.

در این نامه تاکید شده برخی گزارشگران و مجریان بحث‌های قومیتی را تقویت می‌کنند و از صداوسیما خواسته شده تا با این افراد برخورد شود. در پایان این نامه رییس هیات مدیره تراکتور تاکید کرده که تا زمان رفع مشکلات توسط صداوسیما مانع از ورود دوربین های تلویزیونی به ورزشگاه یادگار امام می شود. اتفاقی که اگر محقق شود یک بحران جدید در فوتبال خواهد بود.
 
آنطور که مسئولان تراکتور اعلام کرده‌اند در تصمیم خود برای راه ندادن دوربین های تلویزیونی تا گرفتن پاسخ منطقی از صداوسیما اصرار دارند. از آنجایی که تراکتور یک باشگاه خصوصی است بی تردید برای اجرای تصمیم خود محدودیت‌های کمتری دارد و حالا باید دید واکنش مسئولان صداوسیما به این نامه و تصمیم باشگاه تراکتور چه خواهد بود.

از طرف دیگر اگر تراکتوری ها نخواهند دوربین‌های تلویزیونی را به ورزشگاه یادگار در بازی های آینده شان که از قضا دو مسابقه بعدی هم خانگی است راه بدهند، مشکلات بعدی ایجاد خواهد شد که می‌تواند پای سازمان لیگ فوتبال و فدراسیون را نیز وسط بکشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com