هافبک سابق استقلال: قهرمانی پرسپولیس احمقانه است
بختیار رحمانی شدیدا مخالف اعلام قهرمانی تیم پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر نوزدهم است

نظر بختیار رحمانی درباره قهرمانی پرسپولیس

 بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران را دارد در خصوص وضعیت خود در تیم صنعت نفت گفت: داستان ما با همه تیم‌ها فرق دارد و یک چیز خیلی وحشتانکی است که در حد تیم‌های لیگ یکی هم پرداختی نداشته‌ایم.

برای همه آشکار است ما خیلی صدمه مالی دیدیم و اینکه واضح است که به تیم ما کمک نشد.اذیت شدیم با تمام اینکه نتایج خوبی گرفتیم و بازی‌های درخشانی هم در شان مردم آبادان و تیم صنعت نفت گرفتند.در حق ما کم لطفی شده است، این هم از شانس ماست،یک ماه است که هر روز به ما قول می‌دهند و منتظریم که ببینیم چه می‌شود.

او همچنین در خصوص احتمال اعلام شدن نام پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم گفت: مسخره است که بخواهند لیگ را تعطیل کنند چرا که هیچ جای دنیا هم این اتفاق نیفتاده است.الان تیم پنجم و ششم هم شانس قهرمانی دارند و چطور می‌شود تیم صدرنشین را قهرمان اعلام کرد؟

کسانی که چنین حرفی میزنند عقل سالمی ندارند و کامل نیستند،احمقانه است که بخواهند لیگ را تعطیل کنند و پرسپولیس قهرمان شود، من برای همه تیم‌ها احترام یکسانی قائل هستم چرا که ما هم همین الان شانس قهرمانی داریم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir