دروغ گفتن تراکتوری ها درباره ابتلاء به کرونا؟!؟
عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعلام کرد تراکتور و ماشین سازی دو باشگاه تبریزی لیگ برتر هیچ اعلامی درباره مثبت شدن تست بازیکنانش نداشته اند

ادعای عجیب؛ تراکتور تست مثبت ارائه نکرده است!

طی روزهای گذشته دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز که با مالکیت محمد رضا زنوزی اداره می شود و مخالفان سرسخت ادامه مسابقات هستند، اعلام کردند که 10 بازیکن شان به کرونا مبتلا شدند. در این خصوص باشگاه تراکتور اعلام کرد 4 بازیکنش مشکوک به کرونا هستند و ماشین سازان نیز از مشکوک بودن 6 بازیکن خود سخن گفتند.

در این شرایط اما ظاهرا این دو باشگاه هیچ اعلامی درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان خود به سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا نداشتند.

پورسعید، عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در این خصوص عنوان کرد: «باشگاه های تراکتور و ماشین سازی هیچ اعلامی به ما درباره اینکه تست بازیکنان شان مثبت شده، نداشته اند.»

وی ادامه داد: «اینکه در رسانه دوستان اعلام می کنند، برای ما هیچ ارزشی ندارد. ما اعلام رسمی و جواب تست pcr بازیکنان را می خواهیم و این دو باشگاه هیچ اعلامی نداشتند. دوستان گفتند علائم مشکوک وجود دارد و این به معنای کرونا نیست. شاید آنفولانزا یا سرماخوردگی بوده باشد!»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net