خشم بی سابقه مسی از سرمربی بارسلونا: خیلی چیزها باید عوض شوند
لیونل مسی بخاطر سرمربی گری ضعیف ستین حسابی عصبانی است و خواهان تغییر در بارسلونا می باشد

تلاش مسی برای تغییر سرمربی بارسلونا

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در پایان بازی تیم کاتالان با اوساسونا و شکست تیمش انتقادهای سنگینی داشت.

مسی که کاملا خشمگین به نظر می رسید، با حمله به کادر فنی گفت :" قبلا گفته بودم که با این روند نمی توانیم کاری در چمپیونزلیگ بکنیم اما حالا دیدیم که این مسیر حتی برای لالیگا هم خوب نیست. اگر بخواهیم کاری انجام بدهیم باید خیلی چیزها را عوض کنیم و باید انتقادپذیر باشیم. به خاطر اشتباهات خودمان لالیگا را از دست دادیم  و  بر خلاف چیزی که می گویند به خاطر دقت رئال مادرید نبوده است (کنایه به حرفهای اخیر ستین)."


بازیکن آرژانتینی در ادامه صحبت هایش گفت:" باید در چمپیونزلیگ از صفر شروع کنیم و باید انتقادها را بپذیریم. دلیل از دست دادن لالیگا بهتر بودن رئال مادرید نبود. حقیقت این است که نمی خواستیم چنین پایانی داشته باشیم اما این بازی نتیجه عملکرد ما در کل سال بود. تیم بی ثبات و ضعیف بود. عادی نیست که از نظر انگیزه و جدیت، حریف از ما بهتر باشد

. امتیازاتی را از دست دادیم که نباید از دست می دادیم. این بازی هم ادامه ای بر کل فصل ما بود.رئال مادرید بعد از وقفه کار خودش را کرد و بازیهایش را نباخت اما ما به آنها کمک کردیم. امتیازاتی را از دست دادیم که نباید از دست می رفت. باید انتقادها را بپذیریم. ما بارسا هستیم و باید بازیهایمان را ببریم."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir