آزادی رونالدینیو از زندان و ترک کشور پاراگوئه
رونالدینیو سرانجام از زندان آزاد شد و موفق به ترک پاراگوئه شد

رونالدینیو رسما از زندان آزاد شد و پاراگوئه را ترک کرد

رونالدینیو گائوچو و برادرش روبرتو ده آسیس شش ماه بعد از دستگیری به علت ورود با پاسپورت جعلی به کشور پاراگوئه، بالاخره حکم آزادی خود را دریافت کردند تا به برزیل برگردند.

دادستان پاراگوئه اعلام کرد که رونالدینیو آزاد است تا به کشورش برگردد چرا که دوران محکومیتش به پایان رسیده است. ستاره سابق میلان و بارسلونا به عنوان جریمه باید مبلغ 90 هزار دلار به یک مرکز پزشکی در شهر آسانسیون بپردازد. برادرش روبرتو ده آسیس موریرا نیز که به جرم مشابهی متهم شده بود بای 110 هزار دلار به عنوان جریمه بپردازد.

رونالدینیو و برادرش باید در یک سال آینده هر چهار ماه یک بار خودشان را به دادگستری برزیل معرفی کنند و باید یک اقامتگاه ثابت را در شهر ریودوژانیرو معرفی کنند. آنها نباید شماره تلفن خود را عوض کنند و در صورتی که بخواهند شماره را تغییر بدهند باید در ابتدا از دادگاه اجازه بگیرند. رونالدینیو فقط در صورتی حق خواهد داشت که به کشوری دیگر سفر کند که به از دادگستری برزیل اجازه بگیرد.

این بازیکن سابق و برادرش به علت ورود به پاراگوئه با پاسپورت جعلی دستگیر شده بودند که در ابتدا به زندان رفتند اما بعد از آن به خاطر کرونا به حبس خانگی در هتل محکوم شدند و حق خارج شدن از هتل را نداشتند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net