سوارز از بارسلونا جدا شد؛ جایگزین وی اعلام شد!
براساس خبرهای منتشر شده جدایی سوارز از بارسلونا قطعی شده و این بازیکن دیگر پیراهن بارسلونا را به تن نخواهد کرد

با فسخ قرارداد سوارز؛ بارسلونا آماده برای خرید ستاره‌ی آرژانتینی اینتر

به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا برای جذب لوتارو مارتینز، ستاره‌ی جوان و آرژانتینی اینتر آماده شده است چرا که قرارداد لوئیس سوارز را بزودی فسخ کرده و او از بارسلونا جدا می‌شود.

سوارز که هم اکنون در تعطیلات به سر می‌برد در تماسی تلفنی از طرف رونالد کومان شنیده است که در برنامه‌های او جایی ندارد و به گفته‌ی رسانه‌های اسپانیایی فسخ قرارداد او قریب الوقوع است و به نظر می‌رسد که بهترین جایگزین برای او لوتارو مارتیتز، ستاره‌ی جوان و آرژانتینی اینتر باشد. بارسلونا مدت هاست که به دنبال جذب اوست و پس از اینکه مدتی این مذاکرات متوقف شده بود، اکنون مجددا بارسا با آمدن کومان و جدایی قریب الوقوع لوئیس سوارز مذاکراتش را با اینتر از سر گرفته است.

به گفته‌ی مارکا، رونالد کومان به طور جدی خواستار جذب لوتارو مارتینز است و در پروژه‌اش می‌خواهد روی او حساب کند. کومان از سران بارسا خواسته تا قبل از آغاز رقابت‌های فصل 2020/21 کار خرید این بازیکن را نهایی کنند، چرا که سرمربی هلندی می‌خواهد لوتارو را تبدیل به مهاجم ثابت تیمش کند و لوئیس سوارز دیگر جایی در پروژه‌ی بارسلونا ندارد.

رقم آزاد سازی لوتارو 111 میلیون یورو است اما بعید به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا چنین مبلغی را بپردازد و سعی می‌کند که با مذاکره این رقم را کاهش دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net