دو لژیونر، بمب های جدید زنوزی در تراکتور
مالک باشگاه تراکتور تبریز به دنبال جذب دو بازیکن لژیونر ایران در فصل نقل و انتقالات است و مذاکراتی نیز با این بازیکنان انجام شده است

توافق رضا قوچان نژاد با تراکتور

باشگاه تراکتور تبریز در فصل نقل و انتقالات هنوز فعالیت رسمی خاصی انجام نداده و در روزهای گذشته مشغول مذاکره با چند مربی برای انتخاب سرمربی فصل آینده است.

تراکتوری‌ها که به مقام قهرمانی جام حذفی رسیده‌اند، فصل آینده باید به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند و از همین رو محمدرضا زنوزی، مالک و مدیران باشگاه تراکتور به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده هستند.

بر همین اساس شنیده می‌شود هدف اصلی زنوزی در فصل نقل و انتقالات،‌ جذب رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی تیم زووله هلند است و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شده است. قوچان‌نژاد فقط یک فصل دیگر با تیم زووله قرارداد دارد و با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد جدایی او از تیم هلندی چندان کار دشواری نباشد.

علاوه بر قوچان‌نژاد، استیون بیت‌آشور بازیکن دورگه ایرانی - آمریکایی نیز دیگر بازیکنی است که مدنظر مدیران باشگاه تراکتور قرار گرفته و قرار است به زودی مذاکراتی با این بازیکن نیز انجام شود. بیت‌آشور در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد محسوب می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir