لو رفتن ارتباط ابراهیموویچ به یک بنگاه شرط بندی
اتحادیه فوتبال اروپا، باشگاه میلان و زلاتان ایبراهیموویچ  ستاره سوئدی این تیم را به دلیل تخطی از یکی از قوانین فوتبال مجازات کرد

آخر و عاقبت نزدیکی میلان و زلاتان به یک بنگاه شرط‌بندی!

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی تیم میلان را به خاطر اثبات ارتباطش با یک بنگاه شرط‌بندی ۵۰ هزار یورو جریمه کرد.

پس از افشای سهامدار بودن زلاتان در یک شرکت در کشور مالت که با بنگاه‌های شرط‌بندی در تعامل بود، شائبه مجازات او شکل گرفت.

در همین راستا حتی اعلام شد میلانی‌ها که خطر سوختن به پای مهاجم‌شان را حس کرده بودند، در قرارداد اخیر او بندی گنجاندند که آنها را از هرگونه تخلف احتمالی این بازیکن ۳۹ ساله مبرا کند، اما ظاهراً ماجرا اینگونه نبوده و یوفا باشگاه میلان را هم به مبلغ ۲۵ هزار یورو جریمه کرده است.

زلاتان پیش‌تر از این تأکید کرده بود که هیچ اطلاعی از فعالیت‌های شرکت دارای سهام آن در حوزه شرط‌بندی نداشته است هرچند کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا توجیه او را نپذیرفته و به دلیل تخطی از ماده ۱۲ اسناسنامه انضباطی این سازمان که داشتن منافع مالی در مؤسسات شرط‌بندی را برای اعضای تیم‌ها ممنوع می‌داند، این بازیکن و تیمش را جریمه کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی