ویرانه ای به نام بارسلونا؛ روز های سیاه!
بی‌شک نقل و انتقالات تابستانی یکی از سخت‌ترین دوران‌های باشگاه بارسلونا بود که با از دست دادن مسی و گریزمان، روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت

اوضاع نابسامان بارسلونا

اگر نشریات بخواهند برای وضعیت بارسلونا در فصل نقل و انتقالات یک عنوان انتخاب کنند، شاید خیلی از آن ها به تیتر «تابستان سیاه» برسند.

آبی اناری ها که امیدوار بودند با بازگشت خوان لاپورتا به ریاست باشگاه دوران طلایی‌شان را تکرار کنند، این روزها با چالش سخت خروج مسی از باشگاه روبرو شده اند و باید دید دوران پسا لئو برای این تیم چگونه پیش خواهد رفت.

لیونل مسی به دلایلی همچون عدم موافقت ستارگان پردرآمد با کاهش حقوق و ناتوانی در ثبت نام بازیکنان جدید با وجود اینکه مبلغ قراردادش را به میزان قابل توجهی کاهش داده بود، نهایتا راهی درهای خروجی باشگاه شد مسافر پاریس شود.

این ها در حالی است که تا پایان پنجره تابستانی، هر ۳ کاپیتان نخست بارسا دستمزد خود را کاهش دادند و آنتوان گریزمن (یکی از پردرآمدترین‌ها) از بارسا جدا شد! حالا سوالی که پیش می آید این است اگر همه این‌ها زودتر اتفاق می‌افتاد، مسی قادر به ماندن نبود؟

 ۲ سال قبل، بارسلونا برای جذب آنتوان گریزمن ۱۲۰ میلیون یورو به اتلتیکومادرید پرداخت کرد. اما او امسال، با قراردادی قرضی به اتلتیکو بازمی‌گردد، در حالی که اتلتی می‌تواند با پرداخت تنها ۴۰ میلیون یورو این قرارداد را دائمی کند!

حالا طرفداران بارسلونا که تیمشان با یک شرایط سخت دست و پنجه نرم می کند، در فضای مجازی به طعنه از خط حمله تیم خود یاد می کنند که قرار بود خط حمله رویایی باشگاهشان متشکل از مسی، گریزمن، ممفیس دپای و آگوئرو باشد اما حالا با گزینه هایی همچون برایتویت، لوک دی‌یانگ، و اگوئرو روبرو هستند که سرخیو به علت آسیب‌دیدگی تا ۲ماه آینده دور از میادین خواهد بود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir