سرمربی سابق استقلال، در شهرخودرو
شکست شهرخودرو برابر گل گهر سیرجان سبب شده تا مدیران باشگاه به دنبال تغییر شرایط باشند

محمود فکری در راه شهر خودرو

تیم فوتبال شهرخودرو اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر ندارد و شکست برابر گل گهر وضعیت این تیم را وخیم‌تر هم کرد تا حالا آنها با تحمل ۷ شکست و گرفتن فقط دو امتیاز با دو تساوی، قعرنشین لیگ بیست و یکم باشند.

شهرخودرو که پیش فصل عجیب و غریبی را تجربه کرد و اکبر میثاقیان پس از حواشی فراوان جای رضا مهاجری را گرفت، حالا بار دیگر در آستانه تغییر در کادر فنی قرار گرفته تا یکی از نمایندگان فوتبال ایران در آسیا طی سال های اخیر در لیگ بیست و یکم به دسته اول سقوط نکند.
آنطور که شنیده می‌شود در حال حاضر که به نظر می رسد کار اکبر میثاقیان در این تیم به پایان رسیده است، محمود فکری بیش از سایر گزینه ها به نیمکت شهرخودرو نزدیک شده و گزینه اول فرهاد حمیداوی مدیرعامل باشگاه به شمار می رود.

فکری در لیگ نوزدهم توانست با حضور در نساجی مازندران ضمن اینکه این تیم را از منطقه سقوط دور کرد، مقدمات حضورش در استقلال را نیز فراهم کند و حالا پس از جدایی از استقلال و حفظ نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر، حالا به نظر می رسد با مسئولیت حفظ شهرخودرو بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازخواهد گشت.

دیدار بعدی شهرخودرو در آبادان مقابل شاگردان منصوریان است و باید دید تا آن مسابقه چه تصمیمی برای کادر فنی این تیم گرفته خواهد شد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir