راز برکناری علی دایی پس از 12 سال
مدیر سابق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی فاش کرد چه کسی علی دایی را برکنار کرد

راز برکناری علی دایی از تیم‌ملی افشا شد

12 سال بود که مسئولان مختلف ورزشی و سیاسی می گفتند ماجرا برکناری دایی ربطی به آنها نداشته است. علی کفاشیان چند بار گفت هیات رئیسه فدراسیون تصمیم به برکناری دایی گرفت و حتی یک بار گفت: «من نمی گویم احمدی نژاد نقشی در برکناری او نداشته است!» مسئولان سازمان تربیت بدنی هم در سال های مختلف حرف های مختلفی می زدند و در نهایت تاکیدشان این بود فدراسیون تصمیم نهایی را برای برکناری گرفت.

امروز محمد آخوندی مدیر سابق روابط عمومی سازمان تربیت بدنی فاش کرد احمدی نژاد دایی را برکنار کرد.

او در این باره توضیح داد: «چیزی که من می دانم این است که حکم برکناری دایی از نهاد ریاست جمهوری ابلاغ شد. حتی یکی از مسئولان رسانه ای با من تماس گرفت و گفت دایی برکنار شده، شما اعلام کنیدذ که من گفتم مسئولیت سازمان با فرد دیگری است و ایشان باید به من اعلام کند دایی برکنار شده یا نه؟ تاکیدم این بود مسئولیت در اختیار فدراسیون فوتبال است. بنابراین من از اعلام خبر برکناری علی دایی در روابط عمومی سازمان امتناع کردیم ولی چند سال بعد خبر اعلام شد.»

آخوندی اضافه کرد: «با توجه به اطلاعات غیررسمی بنده شخص رئیس جمهور ایشان را برکنار کردند. در واقع نهاد ریاست جمهور بنا به فشار افکار عمومی و همینطور نظر اطرافیان، تصمیم گرفت در آن مقطع دایی سرمربی تیم ملی نباشد.»

او در پایان گفت: «من اطلاعی ندارم که دایی اجازه ندادند رئیس جمهور بین دو نیمه به رختکن بروند یا نه. نظر خود من در آن زمان این بود که ایشان برکنار نشود چون معتقد بودم تیم ملی با ایشان به جام جهانی صعود می کند.»



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir