بازیکنان استقلال
روابط عمومی باشگاه استقلال ضمن تسلیت به بازماندگان سانحه دلخراش جاده قم اعلام کرد آبی‌پوشان در مقابل ذوب‌آهن با نوار مشکی به زمین می‌روند.
بازیکنان استقلال در مسابقه مقابل ذوب‌آهن که پنج شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود با نوارهای مشکی به میدان می‌روند.

این حرکت آبی‌پوشان به یاد درگذشتگان سانحه تصادف جاده قم و اظهار همدردی با خانواده‌های این عزیزان انجام می‌شود.

همچنین باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران، مصیبت وارده را به کلیه مردم ایران و به خصوص بازماندگان این سانحه ناگوار تسلیت عرض می‌کند.

*صدور ویزای کره برای اعضای استقلال

باشگاه استقلال از چندی قبل، درخواست خود مبنی بر صدور ویزای کره‌جنوبی را ارائه کرده بود چرا که آبی‌پوشان در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، باید یا در کره به مصاف اف‌سی‌سئول بروند یا در عربستان به مصاف الاهلی. از همین‌رو ویزای کاروان استقلال امروز آماده شد تا آبی‌پوشان آمادگی لازم برای سفر به کره‌جنوبی در صورت صعود این تیم به مرحله بعدی را داشته باشند.

*کاروان استقلال در هتل تپناکورن تایلند

کاروان استقلال با حضور تمامی بازیکنان، راهی کشور تایلند خواهد شد. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، کاروان تیم پس از رسیدن به شهر بانکوک توسط 2 دستگاه اتوبوس VVIP که از طرف باشگاه بوریرام برای استقلالی‌ها در نظر گرفته می‌شود، راهی شهر بوریرام خواهند شد.

همچنین تیم استقلال در طی زمان حضور در تایلند، در هتل تپناکورن  اقامت خواهد داشت.

تیم استقلال فردا از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر می‌رود و چهارشنبه هفته آینده در تایلند میهمان بوریرام در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در دور برگشت خواهد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
زمان بازی استقلال تغییر کرد
رونالدو و مستربین در کنارهم+ عکس
جشن تولد 2 بازیكن استقلال+ تصاویر
تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد
صعود هلند و ایتالیا به جام جهانی