قلعه‌نویی: امیدوارم در دربی مثل بازی با تراکتورسازی باشیم
امیر قلعه‌نویی می‌گوید با این جمله که دربی 80 حساسیت ندارد، مخالف است.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر سه شنبه تیمش در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد این دربی حساسیت خاصی ندارد، اظهار کرد: دربی،‌ دربی است. هر دو تیم تلاش‌شان را می‌کنند تا در آن پیروز شوند و حساسیت‌های این بازی همیشه بالاست به همین دلیل قبول ندارم که این بازی حساسیت کافی را ندارد. در دربی‌ها خاطرات تلخ و شیرین زیادی وجود دارد و من امیدوارم تیم‌مان مثل بازی با تراکتورسازی به میدان برود. در آن دیدار هم ما فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست دادیم و با بدشانسی توپ‌هایمان گل نشد. در سوی مقابل هرچه تراکتوری‌ها زدند، گل شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش با این که قول قهرمانی داده بود، به این مهم دست نیافت، گفت: دلیل عمده‌اش سرمربی است. کسی که مسئولیت فنی تیم را برعهده دارد، باید قبول کند که دلیل ناکامی تیمش شخص اوست. من خودم را صددرصد مقصر می‌دانم. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قرار بود، در هیات مدیره استقلال درباره او تصمیم‌گیری کنند، گفت: من خبر ندارم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشتش در استقلال عنوان کرد: حالا نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. باید ببینیم چه می‌شود. قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که حسنی‌خو اعلام کرده بازیکنان استقلال در مقابل تراکتورسازی راه می‌رفتند و او چقدر این صحبت را قبول دارد، گفت: اصلا چنین چیزی نبود. این یک صحبت غیرفنی است. همه بازیکنان استقلال در مقابل تراکتورسازی دویدند. البته اشتباهات فردی وجود داشت ولی کسی در زمین راه نمی‌رفت. در فوتبال از این موارد زیاد رخ می‌دهد. رئال مادرید برابر والنسیا 2-2 کرد اما باید 10 بر 2 این تیم را شکست می‌داد.

او درباره جلسه‌اش در حاشیه تمرین استقلالی‌ها با چند بازیکن این تیم گفت: جلسه درباره دربی بود. به هر حال بازی دربی برای بازیکنان بزرگ است. بازیکنان اگر آرامش داشته باشند می‌توانند کاری کنند تا پیروز شویم.

قلعه‌نویی در واکنش به این سوال که مقداد نجف‌نژاد گفته است، استقلال برای قهرمانی بسته نشده بود، عنوان کرد: قهرمانی ابزاری می‌خواهد که یکی از آنها مسائل مالی است. اعتقاد دارم که تیم ما می‌توانست قهرمان شود، اگر در نیم فصل دوم لیستی که دادیم را باشگاه جذب می‌کرد و تیم تقویت می‌شد. به هر حال وقتی که باخت می‌آید این جور حرف‌ها زیاد می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که نجف نژاد مدعی شده که اگر استقلالی‌ها می‌بردند به آنها پول پرداخت می‌شد و به دلیل نتایج ضعیف آنها به این تیم پول چندانی داده نشده است عنوان کرد: این حرف، حرف درستی نیست. در همه جای دنیا طبق قراردادها بخشی از پول را اول فصل، بخشی را در نیم فصل و بخشی را در پایان فصل می‌دهند. در ضمن ما نفت مسجدسلیمان را که زدیم، صدرنشین لیگ شدیم. آن زمان چرا پول به ما ندادند؟ یک دوره‌ای هم تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. به نظرم آقای نجف‌نژاد اشراف کامل به این مسائل ندارد. اگر ملاک این چیزی باشد که ایشان گفته این مسئله با قوانین سازمان در تضاد است و از قوانین سازمان لیگ تخطی کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جاسم کرار هم در تمرین استقلال همچون روز گذشته غایب بوده است گفت: به هر حال این هم از همان مشکلات مالی است که گفتم. حالا اجازه دهید بپرسیم که جریان از چه قرار است.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا قرار است وحید طالب‌لو در بازی با پرسپولیس حراست دروازه استقلال را برعهده بگیرد گفت: اجازه دهید فعلا در این باره صحبت نکنم.

پیش از اظهارات قلعه‌نویی، وی با چند تن از بازیکنان استقلال مثل امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، هاشم بیگ زاده،‌وحید طالب لو، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، جلسه‌ای را برگزار کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir