مظلومی: نیمه دوم اصلا خوب نبودیم
پرویز مظلومی گفت: در نیمه دوم بازی با ذوب آهن اصلا خوب نبودیم و باید علت آن را پیدا کنیم.

پرویز مظلومی بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر ذوب آهن گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت های خوبی از دست دادیم. اگر موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل می‌شد، شکل بازی تغییر می‌کرد.

او گفت: ما در نیمه اول حریف را بسته بودیم. تیمی که گل نزند، به آن شکل هم گل می‌خورد. ما روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و نظم تیمی ما بهم ریخت. چند موقعیت به حریف دادیم که خوشبختانه روز خوب رحمتی بود. ما در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و باید علت کاوی کنیم.

مظلومی تاکید کرد: من تعجب می‌کنم روی گل دوم که چرا داور خطایی که روی بازیکن ما شد را اعلام نکرد. بازیکنانمان باید جواب دهند که چرا اینقدر راحت به حریف موقعیت دادند. تیمی که دو گل اینگونه بخورد، سراسیمه حمله می کند و ذوب‌آهن هم در ضد حملات خیلی خوب حمله کرد.

سرمربی استقلال گفت: به ذوب آهنی‌ها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه جبران کنیم. باید از هواداران تشکر کنم. شرمنده آنها شدیم. بعد از باخت ما را مورد تشویق قرار دادند و قطعا این شکست را جبران می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که جهانیان گفته باید مظلومی به هیات مدیره پاسخ دهد، اظهار کرد: ان شاءالله هر وقت خواستند جواب می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کندی دفاع استقلال گفت: در نیمه اول نظم خوبی داشتیم اما در نیمه دوم آشفتگی زیادی در دفاع داشتیم. ذوب آهن در ضد حملات خیلی خوب است و وقتی ما به جلو رفتیم، خط دفاعمان باز شد و هر دو گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir