افشارزاده: بعضی مربیان کنار زمین شانتاژ می‌کنند
بهرام افشارزاده با انتقاد از عملکرد تیم داوری خواهان برخورد با فضاسازی‌های صورت گرفته برای تحت تاثیر قرار دادن تیم داوری شد.

بهرام افشارزاده پس از اولین شکست این تیم در فصل جاری گفت: در هر صورت باید بپذیریم که شکست جزئی از فوتبال است. استقلال دیروز نمایش خوبی داشت و بازیکنان استقلال فوتبال خوبی بازی کردند که حق آنها باخت نبود. نیمه اول چندین فرصت گلزنی داشتیم و تا قبل از گل اول حریفمان، اجازه هیچ کاری به آنها ندادیم اما متاسفانه شاهد بودید که بر روی یک اشتباه گل خوردیم. تیم ما در نیمه دوم به لحاظ بدنی کمی افت کرد و پس از دریافت گل اول نیز روحیه تیم ما از بین رفت و آهنگ لازم برای رسیدن به گل تساوی و پیروزی را نداشتیم.

وی ادامه داد: من نه با دو پیروزی گذشته از عملکرد تیم مسرور بودم و نه اکنون برای این باخت ناراحت هستم. مطمئن هستم که استقلال پیشرفت خواهد کرد و با مجموعه کنونی روزهای خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد احضار سرمربی به جلسه هیات مدیره پس از اولین باخت را دارند، اظهار کرد: اگر قرار باشد برای هر برد و هر باخت کسی را دعوت کنیم نمی توان این کار را مدیریت نامید. ما اهرم های مدیریتی برای نتایج تیم در نظر گرفتیم و دوستان فنی در هیات مدیره ما برای بررسی سیستم بازی استقلال حضور دارند اما این گونه نیست که برای هر برد یا باخت بخواهیم کسی را به هیات مدیره دعوت کنیم.

افشارزاده در ادامه با انتقاد از شانتاژ های ایجاد شده علیه داوری توسط برخی تیم‌ها طی هفته‌های گذشته، افزود: متاسفانه در دو بازی گذشته داوری به ضرر ما بوده است و اکنون توقع داریم تا فدراسیون فوتبال فکری برای تغییر مسیر این داوری‌ها انجام دهند. متاسفانه با فضاسازی‌های انجام گرفته داور محترم دیدار تمامی موقعیت های 50-50 را به تیم حریف داد و در چند صحنه به آسانی از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان آنها گذشت کرد. من همواره ایمان دارم که این اشتباه‌ها سهوی هستند اما این اشتباه‌ها سهوی باید همواره کم و کمتر شوند. امیدوارم کمیته داوران و فدراسیون فوتبال پس از بررسی فیلم این سه بازی استقلال برخورد قاطعی با این رفتارها داشته باشند. همچنین از کمیته انضباطی می‌خواهم با این شانتاژها و حرکاتهایی که برخی مربیان کنار زمین برای تحت تاثیر قرار دادن جریان داوری انجام می‌دهند قاطعانه برخورد کنند.

وی در پایان با تمجید از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: از همه هوادارانی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ممنون هستم. مطمئنا همین موضوع که دیروز شاهد حضور آنها در ورزشگاه بودیم نشان دهنده این است که از فرم کلی تیم ما راضی هستند ولی متاسفانه شرمنده آنها هستیم. امیدوارم بازیکنان خوب استقلال در فصل جاری با ارائه نمایش های تماشاگر پسند و کسب نتایج خوب شرایطی را برای حضور هر چه بیشتر هواداران در ورزشگاها فراهم کنند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir