حاشیه های دیدار استقلال اهواز و استقلال تهران
از نکات جالب دیدار استقلالی‌های اهوازی و تهرانی می‌توان به اعتراض شدید تیم اهوازی نسبت به عملکرد داوری اکبریان اشاره کرد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز با برتری دو بر یک تیم تهرانی به پایان رسید.

* سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز بارها برای هدایت تیمش از محوطه فنی خارج شد که با تذکرات مکرر داور چهارم روبه‌رو شد.

* در هر دو نیمه اول و دوم دقایقی اندک جهت استراحت بازیکنان به دلیل گرمای 47 درجه‌ای اهواز در نظر گرفته شد.

* در دقیقه 46 این دیدار یک ضربه پنالتی برای استقلال تهران اعلام شد که با اعتراض شدید هواداران، بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال اهواز روبه‌رو شد. بعد از اینکه ابراهیمی نتوانست این توپ را گل کند اندک هواداران طرفدار استقلال اهواز، پرویز کریمی را مورد تشویق قرار دادند.

* بعد از گلزنی کریمی برای استقلال، تقریبا همه نیمکت‌نشینان استقلال به علاوه مربیان این تیم برای خوشحالی به لب خط کناری زمین آمدند.

* در دقیقه 90+1 این دیدار اسماعیل نظری بازیکن استقلال اهواز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. این اتفاق در حالی رخ داد که او و کادرفنی تیمش به شدت نسبت به داوری اعتراض داشتند. نظری در اعتراض‌هایش خطاب به اکبریان داور مسابقه می گفت او که خطا نکرده و یکی دیگر از هم تیمی‌هایش باید به جای او کارت بگیرد و مدعی بود اکبریان او را با یکی از هم تیمی‌هایش اشتباه گرفته است.

* بعد از گل استقلالی‌ها در دقیقه 90+2 بازی به مدت 8 دقیقه به دلیل مصدومیت پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال اهواز متوقف شد. در این بین مرادی، ناظر بازی با اکبریان صحبت می‌کرد و بازیکنان استقلال اهواز هم اعتراضاتشان را نسبت به عملکرد اکبریان به او اعلام می‌کردند.

* در زمانی‌ که بازی متوقف بود، شاگردان مظلومی روی زمین دراز کشیده بودند که با توصیه پزشک استقلال از جایشان بلند شدند.

* تعویض انصاری با مگویان(Hrayr Mkoyan) احتمالا دیر هنگام‌ترین تعویض فصل جاری لقب بگیرد. این بازیکن در دقیقه 90+13 انجام شد.

* پس از پایان این دیدار پرویز کریمی به عمران‌زاده درباره داوری این دیدار گلایه کرد و عمران زاده او را در آغوش گرفت و به او دلداری داد.

* استقلالی‌ها در پایان بازی با توصیه مظلومی به سمت هوادارانشان رفتند و شادیشان را با آنها تقسیم کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir