مگویان قهر کرد
وضعیت هرائر مگویان و جاسم کرار دو بازیکن خارجی استقلال به شکلی است که شاید این باشگاه را وارد چالش جدیدی کند.

بعد از جدایی 'ریوالدو دسوزا'، باشگاه استقلال وارد چالش جدیدی درباره دو بازیکن خارجی دیگرش شده است. هرائر مگویان(Hrayr Mkoyan) هافبک ارمنستانی استقلال بنا ندارد تا زمان پرداخت مطالباتش به ایران برگردد و برای استقلال بازی کند.

ادموند اختر مدیر برنامه‌های این بازیکن با بیان این مطلب افزود: مگویان 30 درصد از قرارداد سال گذشته‌اش را طلب دارد و در حال حاضر نمی‌خواهد تا زمان پرداخت مطالباتش به ایران برگردد این در حالی است که این بازیکن هیچگاه در تمرینات غیبت نداشته و همواره برای آبی‌ها به میدان رفته و کم نگذاشته است. خود شما اگر خودتان را جای این بازیکن قرار دهید آیا حاضر می شوید با این شرایط و با وجود مطالبات زیاد بازهم به ایران برگردید؟

مشکل بعدی باشگاه استقلال ظاهرا در این میان وضعیت جاسم کرار(Karrar Jassim) است. هر چند مدیر برنامه‌های جاسم کرار پیشتر گفته بود که این بازیکن از سه‌شنبه به تمرینات استقلال اضافه می‌شود اما ظاهرا این هافبک عراقی نگران وضعیت مسکنش است و انتظار دارد مسئولان استقلال فکری برای این مشکل او بکنند. آنچه که مسلم است این که جاسم کرار احتمالا به ایران برمی‌گردد اما در صورتی که مشکل مسکنش حل نشود شاید فکری دیگر کند و به جمع ناراضیان اضافه شود اما وضعیت مگویان به شکلی است که تا زمان پرداخت نشدن مطالباتش نمی‌خواهد به ایران برگردد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir