مظلومی: هرگز با استقلال قهر نمی‌کنم
پرویز مظلومی با تاکید بر لزوم حل شدن سریع مشکلات مالی بازیکنان این تیم گفت: هرگز با استقلال قهر نمی‌کنم و استعفا نمی‌دهم.

پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال گفت: برخی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی و برخی دیگر در اردوی تیم امید هستند. کرار(Karrar Jassim) رفته و مگویان(Hrayr Mkoyan) هم باید می‌آمد اما نیامده است. خلاصه تیم ما همین است.

وی درباره مشکل مالی کرار که باعث قهر او از باشگاه شده نیز گفت: این مشکل مربوط به همه است. فقط بازیکنان خارجی نیستند که این مشکل را دارند. بهتر است بازیکنان با مدیرعامل صحبت کنند تا این مسائل حل شود. ما باید شرایط را برای بازیکنان فراهم کنیم. تمام بازیکنان خارجی‌مان را از فیلترهای مختلف رد کردیم تا جذب کنیم. مدیریت باشگاه و اسپانسر تلاش می‌کنند که این مسائل حل شود اما اگر قرار است این اتفاق بیفتد باید زودتر رخ دهد.

مظلومی ادامه داد: من و مجید صالح هنوز هیچ پولی نگرفته‌ایم. البته منت نمی‌گذارم اما ما این مسئله را تحمل می‌کنیم. حتی از 4 سال قبل هنوز طلب داریم اما بازیکنان ما برای خرج زندگی‌شان مشکل دارند و باید نگرانی‌های آن‌ها را برطرف کنیم. بازیکنان ما از تیم‌های دیگر پیشنهادهای بهتری داشتند اما به عشق هواداران استقلال به اینجا آمدند. من خودم بارها وقت گذاشته‌ام و با‌ آن‌ها صحبت کرده‌ام که تمرکزشان را به سمت بازی برگردانم.

سرمربی استقلال درباره شائبه قهرش پس از دیدار با نفت گفت: من پس از آن بازی نیاز به استراحت داشتم چون فشار زیادی روی من بود. بعد از بازی با گسترش فولاد هم استراحت کردم ضمن اینکه تمرین فردای بازی سبک بود و قرار بود بازیکنان به استخر و سونا بروند و نیازی به حضور من نبود.

وی افزود: من هرگز با استقلال قهر نمی‌کنم. از شغلم استعفا نمی‌دهم چون با عشق آمده‌ام تا هواداران استقلال را خوشحال کنم. البته نباید ما را تنها بگذارند و بگویند نتیجه بگیر! بازیکنان هم باید بدانند که پرداخت مطالبات‌شان دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

مظلومی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا با وجود رفتارهای کرار، همچنان به او اعتقاد دارد گفت: ما روی این بازیکن حساب کرده بودیم و حالا نمی‌توانیم به راحتی برایش جایگزین پیدا کنیم. اگر کرار را نگه نمی‌داشتیم باید پول فصل دومش را به او می‌دادیم. البته او الان هم دارد با ما همکاری می‌کند. ما تعهداتی داشته‌ایم که انجام نداده‌ایم. قرار بود قبل از بازی با راه آهن مشکل مسکن او و سند ماشینش حل شود که نشد.

وی افزود: کرار کوچک‌ترین بی‌انضباطی نداشته و با انگیزه زیادی تمرین کرده است. من هنوز هم پای کرار هستم و به او اعتقاد دارم. بازیکنی مثل مگویان هم هیچ گاه اعتراض نمی‌کند اما وضعیت به گونه‌ای شده که صدای او هم درآمده است. با این وضعیت کم کم بازیکنان ایرانی‌مان هم واکنش نشان می‌دهند البته حاشیه‌هایی که بر سر کرار هست درباره آن‌ها نیست.

مظلومی درباره شایعه تبانی‌ با برادرزاده‌اش و دریافت 40 هزار دلار از قرارداد 'ریوالدو' گفت: مطمئن باشید که اینطور نیست. اصلا اخلاق من به این کارها نمی‌خورد و برادرزاده‌هایم در کار نقل و انتقالات نیستند و دوست ندارم که وارد این عرصه شوند. این حرف و حدیث‌ها همیشه هست ولی سندهایی وجود دارد که نشان می‌دهد این پول به حساب مدیر برنامه‌های خارجی ریوالدو ریخته شده است.

سرمربی استقلال ادامه داد: به من ارتباطی ندارد که بازیکنانم چقدر پول می‌گیرند اما خودم شدیدا پیگیر هستم که اول این پول به حساب باشگاه بازگردد و سپس ریوالدو بازیکن آزاد اعلام شود.

مظلومی درباره اینکه بازیکنان تیمش کرار را الگوی خود قرار داده‌اند تا قراردادشان را بگیرند هم گفت: کرار پولی نگرفته که بخواهد الگوی دیگران باشد. اگر پولی هم گرفته به اندازه بقیه بوده یا طلب پارسالش را گرفته است.

سرمربی استقلال در مورد هجمه به این تیم درباره اشتباهات داوری به سود استقلال نیز گفت: در برنامه 90 دیدید که داوری دیدار ما و راه آهن چطور بود. چرا داور فقط از راه آهن عذرخواهی کرد؟ او گل سالم ما را نگرفت،‌ پنالتی ما را نگرفت و یک پنالتی اشتباه برای حریف اعلام کرد. استقلال در بازی با راه آهن بیشتر از داوری‌ متضرر شد.

مظلومی درباره برنامه‌های تیمش در ایام تعطیلات لیگ نیز گفت: اگر بتوانیم یک اردوی خارج از تهران برگزار می‌کنیم هرچند می‌خواستیم به کرج برویم اما جا پیدا نکردیم. اگر هتل المپیک به ما جا بدهد، در آنجا اردو برپا می‌کنیم. پنجشنبه با امیدهایمان، دوشنبه بعد با یک تیم دسته یکی و جمعه بعدش احتمالا با راه آهن بازی می‌کنیم. ضمنا این را هم از قول من بنویسید که اصلا دوست ندارم تیمم برای اردو به کیش برود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir