مظلومی: زنگ خطر داوری برای استقلال به صدا درآمد
پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش برابر پدیده ضمن انتقاد از عملکرد داور گفت: زنگ خطر داوری برای استقلال به صدا درآمد.

پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پدیده مشهد درباره این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی را به دست آوردند. فوتبالی شناور از سوی دو تیم ارائه شد و اگر دو تیم از موقعیت‌هایشان استفاده می‌کردند گل‌های بیشتری را شاهد بودیم. در ابتدای بازی روی یک اشتباه گل خوردیم و شیرازه تیم به هم ریخت. حریف از گلی که خوردیم روحیه گرفت و ما کمی عجولانه به بازی ادامه دادیم.

او افزود: امروز زنگ خطر داوری برای استقلال به صدا درآمد. آنقدر علیه ما فشار بر سر داوری آوردند که وضعیت این شده است. در بازی با راه آهن اشتباهات دو طرفه بود. اما همه فشارها به سمت استقلال آمد. امروز داور بازی پنالتی ما را نگرفت. با تمام احترامی که برای داوران قائلم ولی باید از تیمم دفاع کنم. متاسفانه شرایط سنگینی علیه استقلال ایجاد شده است. کفش بازیکن من از پایش درآمده ولی به خاطر جو سنگین علیه استقلال داور پنالتی نگرفت. دو دقیقه بعد هم روی حیدری پنالتی شد که باز هم داور پنالتی نگرفت. من که هیچ وقت علیه داوری صحبت نمی‌کنم امروز مجبور شدم در این باره صحبت کنم.

مظلومی گفت: من امروز مهره زیادی در اختیار نداشتم. کرار(Karrar Jassim) نبود، کریمی و اسماعیلی مصدوم بودند، عمران‌زاده هم محروم بود. چند ملی‌پوش هم داشتم که نتوانستیم از آن‌ها آنطور که می‌خواستیم استفاده کنیم. جمع کردن یک تیم با این شرایط خیلی سخت است. تعطیلی لیگ به ضرر استقلال شد. 40 درصد تیم ما در اختیار تیم‌های ملی بزرگسال و امید است و ما ناچاریم از آن‌ها استفاده کنیم. ما دوست داریم تیم ملی موفق شود ولی فدراسیون هم باید کمی با باشگاه‌ها تعامل داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد فخرالدینی به تعویضش اعتراض کرده گفت: نه چنین چیزی صحت ندارد و من چیزی ندیدم. اگر چنین چیزی باشد من برخورد می‌کنم. بازیکن تا جایی که در زمین است باید تلاش کند و بعد از آن هم اگر مربی تصمیم بگیرد باید تابع باشد.

او در ادامه با اشاره به دیر اضافه شدن چشمی به استقلال اضافه کرد: ما ناچار بودیم امروز از خرسندنیا بیشتر استفاده کنیم و امید ابراهیمی با وجود خستگی تلاشش را کرد. روزبه هم شب گذشته به ما اضافه شد به همین دلیل مجبور شدیم در نیمه دوم و اواخر بازی او را به میدان بفرستیم.

مظلومی درباره سرقت لباس‌های استقلال گفت: من در جریان این امر نیستم و دیدید امروز همه ما لباس داشتیم. کلا ما با دو دست لباس به سفر می‌رویم.

وی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره آرش برهانی و اینکه چرا از او در این دیدار استفاده نشد بیان کرد: لازم نبود از این بازیکن استفاده کنیم ولی برهانی بازیکن خوبی است و در خدمت تیم است. در بازی‌های بعدی حتما از او استفاده خواهیم کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir