خانه دلخواه جاسم کرار پیدا شد
جاسم کرار پس از چند روز بازدید از مجتمع ها و ساختمان های مختلف یک آپارتمان با شرایط دلخواهش پیدا کرد.

جاسم کرار(Karrar Jassim) که به بهانه مشکلات مسکن تمرینات آبی پوشان را ترک کرده و به عراق رفته بود، با قولی که از مدیران این باشگاه در خصوص حل مشکلاتش گرفت به ایران برگشت و در تمرینات این تیم حاضر شد.

وی پس از بازگشت به تهران و جلسه ای که با مسئولان باشگاه استقلال داشت تصمیم گرفت همراه مدیربرنامه هایش دنبال خانه ای مناسب بگردد چرا که خانه هایی که باشگاه در نظر گرفته بود شرایط دلخواه او را نداشت.

بازیکن عراقی آبی ها به خاطر داشتن سه فرزند دنبال خانه ای بزرگ با حداقل سه اتاق خواب بود که ظاهرا در یکی از مناطق غرب تهران منزل مورد نظرش را پیدا کرده و به احتمال زیاد مسئولان باشگاه امروز با مالک آن جلسه می گذارند تا قرارداد را تنظیم و امضا کنند. باشگاه استقلال برای رهن خانه کرار 50 میلیون در نظر گرفته که بعید است برای رهن خانه مورد نظر بازیکن عراقی کافی باشد!

گفتنی است گرچه بازگشت این هافبک عراقی به مزاج برخی از آبی پوشان خوش نیامد اما با توجه به دیدار روز پنجشنبه گذشته استقلال در برابر پدیده خراسان و نیاز به تقویت خط حمله استقلال، مظلومی تصمیم دارد از کرار در ترکیب اصلی تیمش در دیدار مقابل استقلال اهواز بهره بگیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir