منصوریان: روی سهل‌انگاری پیروزی را با تساوی عوض کردیم
علیرضا منصوریان سرمربی استقلال معتقد است که تیمش توانایی زدن گل‌های بیشتری را به فولاد داشته است.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر فولاد در ابتدای صحبت‌هایش گفت: روند کلی بازی در اختیار ما بود. ما تلاش کردیم تا توپ و میدان را در میانه زمین در دست بگیریم. می توانستیم گل‌های بیشتری به فولاد بزنیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم.

در کل بازی خوبی را شاهد بودیم. می‌توانستیم بهتر از این‌ها باشیم. باید توجه داشته باشیم که پیراهن استقلال امانتی است که متعلق به میلیون‌ها هوادار است. این هواداران با این تیم لبخند می‌زنند و اشک می‌ریزند. روی یک سهل انگاری بازی برده را با تساوی عوض کردیم.

سرمربی استقلال گفت: کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌توان بیدار کرد. ما دو سال است که در اینجا فحش می‌خوریم. ما باید به همه احترام بگذاریم. روزی که با همین نعیم سعداوی موفق شدیم تیم ملی را به جام‌جهانی ببریم و از سد استرالیا گذشتیم، همه مردم از شمال تا جنوب خوشحال بودند. من تعجب می‌کنم از اینکه شما می‌گویید فحاشی به من نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تعطیلی لیگ گفت: تیم ملی باید نتیجه بگیرد و به جام‌جهانی برود. وقتی تیم ملی به جام‌جهانی می‌رود همه مردم خوشحال می‌شوند. او در پاسخ به سوالی درباره دیر به میدان آمدن محسن کریمی گفت: با نظر کادرفنی، به این نتیجه رسیدیم که این بازیکن کی به زمین بیاید.

منصوریان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غیبت وریا غفوری و خسرو حیدری اظهار کرد: جا دارد از این دو بازیکن تشکر کنم. خسرو حیدری با وجود مصدومیت در مقابل سایپا به میدان رفت. آمادگی غفوری برای تیم ملی هم برای ما مهم است. او به ما گفت می‌خواهم بازی کنم اما پزشکان تیم به ما گفتند که بهتر است به میدان نرود. مگویان(Hrayr Mkoyan) هم خیلی خوب بود و می دانید که این بازیکن در سطح بالای اروپا برای تیم ملی کشورش توپ می‌زند.

در اواسط این نشست یکی از مسئولان حاضر در نشست خبری به منصوریان انتقاداتی را وارد کرد و از او خواست در چارچوب بازی صحبت کند که این مسئله با واکنش سرمربی آبی‌ها همراه شد و او گفت که به خانواده‌اش توهین شده و در اینجا بحث دلخوری مطرح نیست بلکه عده‌ای به دنبال سواستفاده از صحبت‌های گذشته او هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir