تکذیب توهین نژادپرستانه به بازیکنان استقلال در رختکن!
دو بازیکن خارجی استقلال تهران در گفت و گوی جدید خود به طور کلی منکر توهین‌های نژادی علیه آنها در رختکن تیم شدند. این در حالی است که مدیر برنامه‌های پاتوسی گفته بود این بازیکن بعد از بازی ویسی به او داده و از این بابت گلایه کرده است

واکنش دو بازیکن استقلال به خبر جنجالی توهین نژاد پرستانه

پس از صحبت های مطرح شده در خصوص اتفاقات دربی، ایسما و پاتوسی ۲ بازیکن استقلال در گفت و گوی تصویری با سایت باشگاه استقلال، در همین خصوص توضیحاتی دادند که در ادامه می‌خوانید:

ایسما: در رختکن حرفی از مسایل نژادی نشد

هر اتفاقی که در رختکن افتاد، فقط مسایل فوتبالی بود که میتواند برای هرکسی اتفاق بیفتد. هیچ صحبتی هم در مورد رنگ و مسایل نژادی و شبیه اینها مطرح نشد. هیچکس در این باشگاه صحبتی در مورد مسایل نژاد پرستی مطرح نکرده، همه ما را دوست دارند و ما همه را دوست داریم. هیچ وقت چیزی هم شبیه آن ( نژاد پرستی ) ندیدم. اتفاقی هم که افتاد، فوتبالی بود و حالا ما باید با هم باشیم زیرا افراد بسیاری هستند که میخواهند ما را جدا کنند. پس ما باید با هم باشیم و ادامه بدهیم.


پاتوسی:سوء تفاهم بود

فکر میکنم این فقط یک سو تفاهم بود و میدانیم شکست در دربی ناراحت کننده است. ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام میدهیم. ما رابطه خوبی با بازیکنام ایرانی داریم و هیچ چیز در مورد مسایل نژاد پرستی نبود و فقط یک سو تفاهم فوتبالی بود که پیش آمد و الان همه چیز خوب است و حل شده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir