لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشید باقری از استقلال
جزئیاتی از علت کنار گذاشته شدن فرشید باقری از تیم استقلال لو رفته است

فرشید باقری چرا از استقلال کنار گذاشته شد

باقری علاوه بر اینکه بین دو نیمه با بازیکنان درگیر شده، قبل از بازی هم با هم تیمی هایش درگیر شده است!

فرشید باقری قبل از شروع بازی در رختکن استقلال با سید مهدی رحمتی دچار درگیری شده و همین مسئله به علاوه درگیری بین دو نیمه سبب اخراج این بازیکن از استقلال شده است.

بعد از دربی، شفر گزارشی به مدیریت استقلال داده که در این گزارش به درگیری باقری قبل از بازی اشاره شده و سرمربی استقلال خواستار  کنار گذاشته شدن این بازیکن از استقلال شده است.

در نهایت با درخواست شفر، مدیریت باشگاه استقلال تصمیم نهایی را در خصوص کنار گذاشتن باقری گرفته تا این بازیکن حداقل در این مقطع زمانی از استقلال کنار گذاشته شود.

عجیب اینجاست که باقری پس از اعتراض های پاتوسی و ایسما و منشا به فرشید اسماعیلی به حمایت از بازیکنی که پنالتی را از دست داده وارد دعوا می شود و حتی زمانی که رحمتی برای جدا کردن آنها وارد می شود با کاپیتان استقلال هم درگیر می شود! همه اینها در مقابل چشمان شفر و دیگر اعضای کادر فنی رخ می دهد و دقایق زیادی از وقت استراحت و توصیه های فنی کادر فنی را می گیرد!

قبل از شروع درگیری بازیکنان هم که مجیدی و دکتر ستوده با هم درگیر شده بودند و بازیکنان و کادر زمانی که وارد رختکن می شوند با صحنه درگیری مجیدی و ستوده مواجه می شوند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net