پیش بازی استقلال - الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا
استقلال به دنبال اولین برد آسیایی‎اش در ورزشگاه آزادی است و باید به مصاف تیم الدحیل برود

دومین بازگشت آسیایی در راه است؟

فرهاد مجیدی در دومین تجربه سرمربیگری‎اش در استقلال و اولین تجربه سرمربیگری اش در لیگ قهرمانان بازی فوق العاده مهمی را در پیش رو دارد.

تیم او در شرایطی میزبان الدحیل است که برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نه تنها باید حریف قدرتمند قطری‎اش را شکست دهد بلکه امیدوار باشد هفته بعد هم العین را از پیش رو بردارد و الدحیل مقابل الهلال امتیاز از دست دهد. استقلال پیش از این توانست الهلال را در بازی رفت شکست دهد تا امیدهای آسیایی اش زنده شود و طرفداران استقلال امیدوارند امشب هم شاهد چنین اتفاقی جلوی الدحیل باشند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال در آخرین بازیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان از الهلال شکست خورد. آخرین بازی آبی ها قبل از این دیدار هم بازی با استقلال خوزستان بود که تیم فرهاد مجیدی 2-4 حریفش را شکست داد. الدحیل هم قبل از دیدار با استقلال، توانست العین را 0-2 شکست دهد.

تقابل قبلی: بازی رفت دو تیم با نتیجه 0-3 به سود الدحیل به پایان رسید. بن‎عطیه، یوسف العربی و علی حسن عفیف گلزنان الدحیل در آن بازی بودند.

وضعیت در جدول: استقلال با 4 امتیاز در رده سوم قرار دارد و الدحیل 7 امتیازی تیم دوم جدول گروه سوم مسابقات است.

غایبان استقلال: میلاد زکی پور و محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این دیدار استقلال را همراهی نمی کنند. منشا هم که از فهرست استقلال برای این بازی خط خورده و صیادمنش، خسرو حیدری و محسن کریمی به دلیل مصدومیت دیدار امشب را از دست داده‎اند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net