علنی شدن اختلاف خسرو حیدری با مهدی رحمتی
اختلاف خسرو حیدری با مهدی رحمتی در استقلال علنی شده است

اختلاف خسرو-رحمتی علنی شد!

خسرو حیدری بعد از خداحافظی از استقلال یک جمله کلیدی گفت: «از این به بعد مقابل مخالفان استقلال می‌ایستم.» برای همه معما بود منظور او از دشمنان استقلال از چه کسی است؟ احتمالاً خیلی‌ها جواب سؤال‌شان را از حرف‌های پژمان منتظری در همان شب گرفتند. خسرو حیدری در روزهای بعدی دیگر در این باره حرف نزد، اما به نزدیکانش گفت حالا که در استقلال نیست می‌تواند راحت حرفش را بزند و واقعیت‌ها را بگوید.

در همان روزها یک شایعه سر زبان‌ها افتاد. اینکه خسرو حیدری با مهدی رحمتی خوب نیست و به مشکل خورده‌اند. یکی از بازیکنان استقلال هم به تازگی فاش کرده خسرو در جمع بازیکنان در حالی که رحمتی هم بوده، حرف‌هایی به کنایه درباره او زده است. با این حال چیزی از سوی دو طرف تأیید نشد. شاید جواب این سؤال را بتوان در فضای مجازی گرفت.

بعد از خداحافظی حیدری از استقلال، خیلی از بازیکنان و خیلی از چهره‌ها برای او پست گذاشتند. خسرو هم زمان زیادی گذاشت تا تمام پست‌های مربوط به خودش را لایک کند و جواب محبت‌ها را هم بدهد. مثلاً او برای خیلی‌ها از جمله سیدجلال حسینی، پژمان جمشیدی، وریا غفوری و... کامنت گذاشت و تشکر کرد. او در مقابل خیلی‌ها این کار را کرد به جز مهدی رحمتی!

کاپیتان آبی‌ها برای حیدری نوشت: «خسروجان بابت همه زحماتی که در استقلال و فوتبال ایران کشیدی، تشکر می‌کنم و به تو خسته‌نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه مراحل زندگی موفق باشی.» خسرو این پست مهدی را نه لایک کرد و نه کامنتی زیر آن نوشت تا پرده از اختلافش با این بازیکن بردارد. لایک نکردن پست رحمتی توسط خسرو، سوژه داخل تیم هم شد. خیلی از بازیکنان می‌گفتند این دو با هم مشکل دارند و حیدری به خاطر همین برای مهدی چیزی ننوشته است.

ظاهراً این اول قصه است. مهدی رحمتی در این سال‌ها با بعضی‌ها به مشکل خورد. خیلی‌ها بعد از ترک این تیم درباره اختلاف با مهدی کد می‌دادند. خیلی‌ها مثل آرش برهانی، وحید طالب‌لو، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده و... حالا آخرین نفر خسرو حیدری است. کسی که به هر حال نام بزرگی در استقلال بود. حیدری در سال‌های حضور در استقلال به دور از حاشیه بود ولی ظاهراً می‌خواهد احتیاط را کنار بگذارد و از این به بعد خیلی ناگفته‌ها را در رسانه‌ها بگوید. باید دید چه زمانی سکوت این بازیکن شکسته می‌شود؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی