وریا غفوری از نحوه ابتلایش به کرونا گفت
وریا غفوری  کاپیتان استقلال گفت: شرایط سختی را گذراندم و خیلی فکر می‌کردم کجا و چگونه ویروس گرفته‌ام. به نظرم در هواپیمایی که با آن برای بازی با فولاد به اهواز می‌رفتیم این اتفاق رخ داد

روایت وریا غفوری از ابتلا به ویروس کرونا

وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها به‌رغم درگیر شدن با بیماری سخت کرونا برای تیمش مقابل سایپا بازی کرد و پس از مثبت شدن پاسخ تست‌ها به قرنطینه رفت و نتوانست برای استقلال مقابل تراکتور بازی کند. غفوری با پشت‌سر گذاشتن دوره نقاهت با استقلال راهی آبادان شد و در نیمه دوم برای تیمش به میدان رفت.

وریا در پایان بازی در آبادان می‌گفت: «شرایط سختی را گذراندم و خیلی فکر می‌کردم کجا و چگونه ویروس گرفته‌ام. به نظرم در هواپیمایی که با آن برای بازی با فولاد به اهواز می‌رفتیم این اتفاق رخ داد. به بنیه و سلامتی بدنم اعتماد داشتم، اما یک ترس هم در وجودم حس می‌کردم که شاید به خاطر نزدیکانم بود.

بالاخره چند روز هم تمرین نداشتم و بدنم آن‌طور که خودم می‌خواهم صددرصد آماده نیست و در همین بازی با صنعت نفت هم حس می‌کردم به صورت کامل سرحال و آماده نیستم. در واقع بدنم هنوز کمی کرخت است ولی در روزهای آینده با انجام تمرینات بیشتر سرحال‌تر می‌شوم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir