شرط آسان استقلال برای ادامه همکاری با فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی در چه صورت سرمربی استقلال در فصل آینده خواهد بود این سوالی است که طرفداران استقلال به دنبال جوابی برای آن می باشند

سوال روز؛ فرهاد در چه صورتی سرمربی استقلال می‌ماند؟

درباره سرنوشت نیمکت استقلال در فصل آینده شایعات متفاوتی مطرح شده. شایعاتی که البته تائید نشده منتهی بر اساس این شایعات، مدیران باشگاه قصد دارند در پایان فصل با فرهاد مجیدی قطع همکاری کنند و یک مربی دیگر را روی نیمکت تیم محبوبشان بنشانند.

البته همان زمان که این شایعات منتشر شد این بحث هم به وجود آمد که قهرمانی در جام حذفی می‌تواند حضور فرهاد روی نیمکت استقلال را تضمین کند به خصوص آنکه مجیدی به هواداران تیمش وعده قهرمانی در جام حذفی را هم داده است.

در چنین شرایطی، خبرورزشی نوشته مجیدی برای ماندن در استقلال، حتما نباید قهرمان جام حذفی شود و سعادتمند و همکارانش کار او را آسان کرده‌اند.

به نوشته این رسانه، مدیران استقلال معتقدند در شرایط فعلی، حتی اگر تیم قهرمان جام‌ حذفی نشود ولی سهمیه حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، بهتر است فرهاد مجیدی ابقا شود و با اختیار تام برای فصل آینده تیم ببندد.

یکی از دلایل اصرار برخی از مدیران باشگاه برای حفظ فرهاد در صورت کسب سهمیه آسیا این است که فاصله میان پایان فصل جاری لیگ برتر خودمان و استارت مجدد لیگ قهرمانان آسیا که قرار است به صورت متمرکز در قطر برگزار شود، زیاد نیست و در چنین شرایطی، تغییر سرمربی می‌تواند نتیجه معکوس به همراه داشته باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net