توافق اولیه رشید مظاهری با استقلال!
گفته می شود باشگاه استقلال با رشید مظاهری برای آمدن به این تیم به توافقات اولیه رسیده است

رشید مظاهری در تیررس استقلال

مدیران استقلال برای حفاظت از قفس توری این تیم به سراغ رشید مظاهری رفته اند. پس از نمایش ضعیف سید حسین حسینی در بیشتر بازی های فصل جاری علی الخصوص فینال جام حذفی که انتقاد شدید هواداران استقلال را به همراه داشت مدیران استقلال تصمیم به جذب یک دروازه بان شش دانگ گرفته اند حسینی در استقلال دارای رقیب شود.

از چند روز اخیر تاکنون نام حبیب فرعباسی به عنوان یکی از گزینه های جدی حفاظت از دروازه استقلال اعلام شده بود تا جایی که حتی مدیران باشگاه استقلال با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان صحبت هایی در این مورد رد و بدل کرده بودند. او هم در لیست نقل و انتقالات استقلال قرار گرفته اما طبق اطلاعات موثق خبرنگار فوتبالی، مسئولان باشگاه استقلال به سراغ رشید مظاهری رفته اند و حتی مذاکرات اولیه دو طرف هم خوب پیش رفته است و قرار است در روزهای آتی مذاکرات جدی‌تر دنبال شود.

باید دید رشید سر از استقلال درمی آورد و مشکل فسخ قراردادش با تراکتور حل می شود یا اتفاق دیگری می افتد.  

طبق شنیده ها، تصمیم مدیران استقلال برای تغییر در دروازه بان اول تیم جدی و قطعی است و آنها به این نتیجه رسیدند که سیدحسین حسینی به عنوان دروازه بان دوم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد و وجود یک رقیب سرسخت برای بهبود عملکرد او لازم است.

باید دید مذاکرات استقلال با رشید مظاهری در نهایت به کجا خواهد کشید و آیا این انتقال نهایی خواهد شد یا نه. نامهای دیگری چون محسن فروزان هم مطرح شده اما به صورت رسمی هنوز با محسن فروزان تماسی گرفته نشده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net