فال روزانه - فال روز
استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال برای بازگشت به این تیم از مدیران فعلی این تیم تضمین می‌خواهد

استراماچونی با چه شرایطی بازمیگردد؟

باشگاه استقلال تهران شب گذشته با پایان بازی فینال جام حذفی اعلام کرد مذاکرات جدی با آندره آ استراماچونی برای بازگشت به تهران از امروز (جمعه) انجام می‌شود. استراماچونی که فصل گذشته تیم استقلال را به دلیل مسائل مالی و عدم پرداخت مطالباتش ایران را ترک کرده بود برای بازگشت دوباره با جمع آبی پوشان به تضمین نیاز دارد.

جیانلوکا دیمارتزیو از شروط استراماچونی پرده برداشت. خبرنگار مطرح ایتالیایی اعلام کرده این سرمربی به تضمین نیاز دارد.

دیمارتزیو نوشت: باشگاه استقلال مذاکره با آندره‌آ استراماچونی را تایید کرد. روز گذشته استقلال در فینال جام حذفی سه بر دو به تراکتور باخت و این شکست باعث ناراحتی هواداران استقلال شد. در پی این شکست باشگاه با بیانیه رسمی اعلام کرد در تلاش است استراماچونی را به استقلال برگرداند. مدیران استقلال هفته گذشته به رم سفر کردند تا با مدیر برنامه استراماچونی برای ارائه پیشنهاد ادامه همکاری صحبت کنند.

استراماچونی که برای بار سوم پدر شده است، کمی زمان خواسته تا درباره وضعیت خانوادگی و مشکلات سفر به ایران (به خاطر خطرات ویروس کرونا) تصمیم گیری کند. فدراسیون فوتبال ایران با تصویب قانون جدیدی اعلام کرده تیم‌های ایرانی نمی‌توانند مربی خارجی استخدام کنند، اما این قانون شامل حال استراماچونی و مربیانی که قبلا در ایران کار کرده اند نمی‌شود.


استقلال اصرار دارد استراماچونی را برگرداند و استراماچونی هم تمایل به همکاری دوباره دارد، اما برای بازگشت از استقلال تضمین می‌خواهد. پروژه جدی، پیشنهاد عادلانه و حفظ بازیکنان اصلی تیم، شروط سه گانه استراماچونی برای بازگشت به استقلال است. طرفین همچنان به مذاکره ادامه می‌دهند. استراماچونی به خاطر اختلاف با مدیریت قبلی باشگاه از استقلال جدا شده بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی