اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص اعزام خدمت سربازی دو بازیکن
باشگاه استقلال درباره اعزام به خدمت یزدانی و مرادمند اطلاعیه صادر کرد

سربازی بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال در خصوص اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت مقدس سربازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

با سلام و احترام به هواداران بزرگ باشگاه استقلال و تبریک برد باارزش امروز و آرزوی قهرمانی برای استقلال، در خصوص موضوع سربازی بازیکنان این تیم، آقایان سیاوش یزدانی و حسین مرادمند لازم به ذکر است که با توجه به درج تاریخ اول اسفند سال ۱۴۰۰ برای اعزام این دو بازیکن به خدمت مقدس سربازی، باشگاه استقلال پیگیر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعویق اعزام این دو بازیکن عزیز بوده است.

بر همین اساس نامه‌های مختلفی از جانب فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به ارگان‌های مربوطه ارسال شده که همگی بر اساس رویه و روال قانونی بوده است.

متاسفانه بعضی افراد و جریان‌ها با خلاف گویی و اطلاعات نادرست درصدد تحت فشار قرار دادن و جلوگیری از یک اقدام قانونی هستند.

اکنون با توجه به تاریخ اعلامی به سازمان لیگ، تمامی مکاتبات با نهادهای مربوطه انجام شده و باشگاه استقلال در انتظار تایید این مکاتبات و تعویق خدمت سربازی این دو بازیکن از طریق معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی است.

طبق سوابق موجود در سالیان گذشته ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی همواره با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، حامی جامعه ورزش و باشگاه‌های ورزشی مختلف بوده است و بدیهی است که این بار نیز با اجرای نص صریح قانون که در آن راهکارهای کمک به ورزشکاران حرفه‌ای و ملی اندیشیده شده است، افرادی که عامدانه به دنبال نادیده گرفتن قانون و منافع باشگاه استقلال هستند را مایوس خواهد نمود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir