دور چهارم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.

برنا: در گروه پنجم تیم چلسی مقابل میزبانش گنک بلژیک تن به تساوی 1-1 داد. رامیرس در دقیقه 25 و ووسن در دقیقه 61 برای گنک موفق به گلزنی شدند.

در دیگر بازی نیز والنسیا با گل های یوناس، سولدادو و رامی در مقابل تنها گل کیسلینگ از سد بایرلورکوزن گذشت.

در این گروه چلسی، لورکوزن و والنسیا با 8، 6 و 5 امتیاز در رده های اول و تا سوم قرار دارند.

در گروه ششم تیم آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن با تساوی بدون گل برابر میهمانش مارسی فرانسه متوقف شد.دورتموند نیز با تنها گل دقیقه 7 "گروس کروتس" برابر میهمانش المپیاکوس به برتری دست یافت.

در این گروه آرسنال با 8 امتیاز در صدر است و مارس و دورتموند و المپیاکوس یونان با 7، 4 و 3 امتیاز در رده های بعدی ایستاده اند.

در گروه هفتم تیم آپوئل نیکوزیای قبرس 2-1 برابر پورتو به برتری رسید تا با 8 امتیاز در صدر قرار بگیرد. زنیت روسیه نیز با یک گل بر شاختار اوکراین غلبه کرد و با 7 امتیاز در رده دوم ایستاد.

در گروه هشتم تیم بارسلونا در کشور جمهوری چک 4-0 میزبانش ویکتوریا پلاژن را شکست داد و با 10 امتیاز صعود خود به دور بعدی را قطعی کرد. لیونل مسی ستاره این مسابقه بود که سه بار در دقایق 24 از روی نقطه پنالتی، 45 و 90 گلزنی کرد. فابرگاس نیز در دقیقه 72 دیگر گل این مسابقه را به ثمر رساند.

در دیگر بازی نیز آث میلان برابر میزبانش باته بوریسوف 1-1 متوقف شد، اما با 8 امتیاز گام به دور بعدی گذاشت. ابراهیموویچ در دقیقه 22 و رنان برسان در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی گل های این بازی را به نام خود ثبت کردند


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir

مطالب داغ ورزشی:
شیث رضایی منشوری و ممنوع‌الفعالیت می‌شود/نصرتی در انتظار تصمیم مسئولان
سرپرست باشگاه پرسپولیس برکنار شد
واكنش به حركت زننده بازيكنان پرسپوليس در ديدار با داماش!
رویانیان، با پاداش های میلیونی خود رکورد پاداش دادن را شکست
برد عجیب آرسنال در دربی لندن/گزارش تصویری