تیم‌های چلسی و منچستریونایتد در بازی‌های خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر رقبای خود به پیروزی دست پیدا کردند.

برنا: هفته دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس شب گذشته با پیروزی تیم های چلسی، منچستریونایتد و توقف تاتنهام هاتسپرز پیگیری شد. در یکی از بازی ها تیم چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان نیوکاسل بود و موفق شد با دو گل ادن هازارد و فرناندو تورس کلاغ ها را شکست بدهد. در این بازی تورس یک پنالتی گرفت و هازارد هم پاس گل داد. قبل از آغاز مسابقه هم سزار آرپیلکوئتا و ویکتور موسز دو خرید جدید آبی ها به هواداران لندنی معرفی شدند.

چلسی در چهار بازی خانگی آخر خود برابر نیوکاسل به پیروزی دست پیدا نکرده بود و مدافع عنوان قهرمانی توانست این طلسم را بشکند و سومین پیروزی خود را کسب کند.

چلسی به علت این که باید روز جمعه در دیدار سوپر جام اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید اسپانیا برود، بازی هفته سوم خود برابر ردینگ را چند روز زودتر انجام داده بود.

منچستر یونایتد هم که در بازی نخست خود برابر اورتون شکست خورده بود، در ورزشگاه اولدترافورد میزبان فولام بود و با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد تا نخستین پیروزی اش را در فصل جدید جشن بگیرد. رابین فن پرسی و شینجی کاگاوا خریدهای جدید یونایتد به همراه رافائل داسیلوا گل های شیاطین را به ثمر رساندند. دیمین داف و نمانیا ویدیچ به اشتباه گل های فولام را به ثمر رساندند.

بازی ساندرلند و ردینگ هم به علت بارندگی شدید به تعویق افتاد. همچنین امشب تیم های استوک سیتی و لیورپول به ترتیب میزبان آرسنال و منچسترسیتی خواهند بود.

*استون ویلا 1-3 اورتون 
*منچستریونایتد 3-2 فولام
*نوریچ 1-1 کوئینزپارک رنجرز
*ساوتهمپتون 0-2 ویگان
*تاتنهام 1-1 وست برومویچ
*سوانسی3-0 وستهام
*چلسی2-0 نیوکاسل




گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir


مطالب داغ ورزشی:
هافبک کره ای پرسپولیس در بازی مقابل فولاد به میدان می‌رود
پاداش شخصی قلعه‌نوعی به گلزنان دربی
هم‌گروهی تیم فوتسال ایران با اسپانیا/ترابیان: امکان تغییر قرعه‌کشی وجود دارد
درگیری در مسابقات قویترین مردان +عکس