هفته سوم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا یکشنبه شب با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

هفته سوم رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام 5 بازی به پایان رسید و در مهم‌ترین دیدارها رئال مادرید با نتیجه 3 بر 0 گرانادا را در سانتیاگو برنابئو شکست داد تا اولین 3 امتیاز فصل شاگردان آقای خاص رقم بخورد.

قوهای سفید با این پیروزی با 6 پله صعود در مکان نهم جدول قرار گرفتند. کریستیانو رونالدو در دقایق 26 و 53 و هیگواین در دقیقه 76 برای رئال گلزنی کردند. بورخا گومز از گرانادا در دقیقه 60 از زمین مسابقه اخراج شد.

در دیگر دیدار مهم دیشب بارسلونا در نیوکمپ توانست آمار صددرصدي خود را در اين فصل حفظ کند و در نبردي پاياپاي مقابل والنسيا به برتري يک بر صفر رسيد. آنها اکنون از 3 بازي 9 امتياز گرفته‌اند.

آدريانو، مدافع چپ بارسا با شوت از راه دور خود تك گل 3 امتيازي بازي را در دقيقه 23 به ثمر رساند. در نيمه‌ دوم والنسيا يكي از گل‌هاي خورده را روي يك كار ايستگاهي جبران كرد، اما كمك‌داور با بالابردن پرچم خود و اعلام آفسايدي ميلي‌متري اين گل را مردود اعلام كرد.
نتایج کامل دیدارهای شب گذشته به شرح زیر است:

* رایووایه‌کانو 0 - سویا 0
* آتلتیک بیلبائو 2 - وایادولید 0
* لوانته 3 - اسپانیول 2
* رئال مادرید 3 - گرانادا 0
* بارسلونا 1 - والنسیا 0







گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir

مطالب داغ ورزشی:
نکونام، جباری و انصاری فرد بهترین گلزنان ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ !
یادت نرود احمدی نژاد استقلالی است
رکورد جهانی دو 200 متر جهان جابجا شد
مسعود شجاعی شماره 10 جدید تیم ملی؟