هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا با پیروزی تیم های بارسلونا، مالاگا، ختافه و اوساسونا پیگیری شد.

 

برنا: در یکی از بازی های مهم دیشب تیم بارسلونا در خانه گرانادا به میدان رفت و میزبان سختکوش خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با 65 امتیاز جایگاه خود در رده نخست را مستحکم تر از قبل کند.

در این دیدار ابتدا ایگالو در دقیقه 26 دروازه ویکتور والدز را باز کرد تا نیمه اول با برتری میزبان خاتمه یابد.

در آغاز نیمه دوم مسی در دقیقه 50 کار را به تساوی کشاند. بهترین بازیکن جهان در دقیقه 73 گل دیگری را به ثمر رساند تا سه امتیاز دیگر به حساب بارسا در مسیر قهرمانی واریز شود.

مسی با دو گلی که دیشب به گرانادا زد، 301 گله شد.

در سایر بازی های دیشب تیم مالاگا با تنها گل ساویولا از سد بیلبائو گذشت، ختافه 3-1 برابر سلتاویگو به برتری دست یافت و اوساسونا نیز در ورزشگاه اختصاصی خود با یک گل زاراگوزا را بدرقه کرد.

رم 1-یوونتوس 0
در هفته بیست و پنجم فوتبال سری A ایتالیا تیم فوتبال آاس رم شب گذشته در ورزشگاه المپیکوی رم میزبان یوونتوس صدرنشین بود و توانست حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا از بحران خارج شود و بعد از کسب چند نتیجه ضعیف، یک پیروزی ارزشمند را کسب کند.

فرانچسکو توتی کاپیتان با تجربه رم در دقیقه 58 با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه بوفون را باز کرد تا بانوی پیر در این هفته طعم تلخ شکست را تجربه کند و ناکام بماند. رم با این نتیجه 37 امتیازی شد و موقتا در رده هفتم قرار گرفت و یووه هم با 55 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

در دیگر بازی دیشب تیم های کیه وو و پالرمو به تساوی یک-یک رضایت دادند. امشب در مسابقات مهم ناپولی با سامپدوریا و اینترمیلان با فیورنتینا روبرو خواهند شد. فردا شب هم سیه نا با لاتزیو دیدار خواهد کرد.

آرسنال 0- بلکبرن 1
تیم فوتبال آرسنال شب گذشته در دور پنجم حام حذفی انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف تیم دسته اولی بلکبرن رفت و در کمال ناباوری با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا دستش از این جام هم کوتاه بماند و ناکامی دیگری را تجربه کنند.

کالین ریچاردز در دقیقه 72 تک گل بازی را به ثمر رساند تا به توپچی های لندن در آستانه دیدار سه شنبه با بایرن مونیخ آلمان در لیگ قهرمانان اروپا شوک دیگری وارد شود.

امروز در بازی های مهم جام حذفی چلسی در دیداری تکراری میزبان برنتفورد است و منچسترسیتی به مصاف لیدزیونایتد می رود.

 



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:bornanews.ir


مطالب داغ ورزشی:
یکی از جنجالی ترین انتقالات فصل آینده لو رفت !
خداداد عزيزی: عقب نشينی عادل مقابل قلعه نويی بودار است
رکورد خارق العاده رحمتی:21 کلین شیت
فرگوسن: صعود در دستان ماست / عجب ضربه سری زد رونالدو!