قوچان نژاد
مدیربرنامه های رضا قوچان‌نژاد با اعلام اینکه این بازیکن پیشنهاد‌های زیادی برای بازی در فصل آینده دارد می گوید رضا بهتر است به دنبال تیم جدیدی باشد.
رضا قوچان نژاد مهاجم 25 ساله استاندارد لیژ در زمستان سال قبل از "سنت تروئیدن" راهی استاندارد لیژ شد اما ترافیک زیاد مهاجمان در تیم جدید او باعث شد تا قوچان نژاد فرصت کمی برای بازی داشته باشد. او حتی در خیلی از بازی های تیمش در بین نفرات ذخیره نیز قرار نداشت و با توجه به فرصت کمتر از یکساله تا آغاز جام جهانی به نظر می رسد که انتخاب تیم جدید در اولویت قوچان نژاد قرار گرفته است.

 "رنه ایجکلکمپ" مدیر برنامه‌های رضا قوچان نژاد روز گذشته با حضور در تمرینات این تیم، به یک روزنامه بلژیکی گفت: " رضا پسر خوب و مثبت اندیشی است و همیشه حرف از موفقیت و جاه طلبی در تیمش می زند اما شرایط برای او چندان خوشایند به نظر نمی رسد. استاندارد لیژ چهار مهاجم دارد. هم "باتشوایی" و هم "ازکوئیل" قراردادشان را تمدید کردند و به زودی مهاجم دیگری نیز به این تیم اضافه می شود. با توجه به اینکه رضا تابستان آینده باید در جام جهانی بازی کند او قصد دارد تا به تیمی برود که بتواند در آن کامل بازی کند تا بتواند قبل از جام جهانی شرایط خوبی داشته باشد و در فرم مطلوبی قرار گیرد.

مدیر برنامه‌های قوچان نژاد در ادامه گفت: باشگاه‌های زیادی تمایل خود را برای به خدمت گرفتن قوچان نژاد اعلام کرده‌اند. قوچان نژاد از تیم هایی در لیگ هلند، آلمان و بلژیک پیشنهاد دارد.

مدیر برنامه های قوچان نژاد در حالی از رفتن این بازیکن از استاندارد لیژ خبر می دهد که "گوچی" تا سال 2016 با استاندارد لیژ قرارداد دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
پوستر روز- قوچان نژاد
خودروی گران قیمت اهدایی به گواردیولا+ تصاویر
فوتسالیست‌های ایران از تایلند انتقام گرفتند
نامه های کودکان بی سرپرست به بازیکنان تراکتور+ تصاویر
صعود ایران به یک چهارم نهایی با شکست مصر