کاکا در حال مذاکره با میلان و منچستریونایتد
رئال مادرید و ریکاردو کاکا در تکاپو هستند تا راهی برای خروج بازیکن برزیلی از تیم پیدا کنند. شیاطین سرخ تابستان گذشته نیز تمایل داشتند کاکا را به خدمت بگیرند اما مورینیو مانع از انتقال کاکا به منچستریونایتد شد.
رئال مادرید و ریکاردو کاکا در تکاپو هستند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات راهی برای خروج بازیکن برزیلی از تیم پیدا کنند. این بازیکن تمایلش را برای خروج از سانتیاگو برنابئو اعلام و مذاکراتش را با میلان و دو تیم لیگ برتری آغاز کرد. یکی از باشگاه‌های انگلیسی منچستریونایتد است که به دنبال جذب یکی از نام‌های بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. شیاطین سرخ تابستان گذشته نیز تمایل داشتند این بازیکن را به خدمت بگیرند اما مورینیو مانع از هرگونه نقل و انتقالی شد.

در حالی که جام‌جهانی سال آینده در برزیل برگزار می‌شود، کاکا  خودش را آماده می‌کند تا بتواند برای مدعیان قهرمانی در این مسابقات به میدان برود. وی در شرایط ایده‌آل به میلان باز خواهد گشت تا این شانس را داشته باشد که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود؛ برای قهرمانی در لیگ بجنگد و تقریبا می‌توان مطمئن بود که حضور در زمین را تجربه کند. تلاش برای حضور در میان ۱۱ بازیکن اصلی میلان کار آسان‌تری نسبت به رئال مادرید خواهد بود. تیم ایتالیایی کوین بواتنگ را به شالکه فروخته است ولی می‌توان امیدوار بود که جا برای کاکا باز شود که حاضر شده دستمزدش را برای پیدا کردن تیمی جدید به نصف کاهش دهد.



تهیه وتدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع: farsnews.com



مطالب پیشنهادی:
عکس: پپ گواردیولا و همسرش
مهاجم تاثیرگذار پرسپولیس دربی را از دست داد
پرسپولیس در آزادی فولاد خوزستان را در هم کوبید
سریعترین دونده جهان در فدراسیون بین المللی فوتبال+ تصاویر
حاشیه‌های بازی پرسپولیس - فولاد خوزستان
كری بازیگر مشهور سریال دودكش برای استقلالی ها