رئال
رئال‌مادرید در ادامه هفته سوم لیگا با نتیجه سه بر یک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
 در ادامه هفته سوم لیگا یک دیدار برگزار شد که در آن رئال‌مادرید توانست با نتیجه سه بر یک آتلتیک‌بیلبائو را شکست دهد و با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ویارئال موقتا در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، "ایسکو" در دقیقه 26 گل نخست رئال را به ثمر رساند تا ثابت کند که خرید خوبی برای کهکشانی‌ها در فصل جابه‌جایی تابستانی بوده است.

در حالی‌که همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی در نیمه اول بودند "کریستیانو رونالدو" گل دوم رئال را به ثمر رساند تا شاگردان "آنچلوتی" با اختلاف دو گل به رختکن بروند. این نخستین گل "رونالدو" در فصل جدید لیگا بود.

با شروع نیمه دوم باز هم این بازیکنان رئال‌مادرید بودند که با فرارهای سریع "کریستیانو رونالدو" روی دروازه حریف ایجاد موقعیت می‌کردند البته بیلبائو در این نیمه بازی بهتری را به نمایش گذاشت و مالکیت توپ آنها در بعضی از دقایق بیشتر از حریف صاحب‌نام خود بود. در دقیقه 72 "ایسکو" روی پاس زیبای "کریم بنزما" در موقعیت شوتزنی قرار گرفت. ضربه او در میان راه به مدافع بیلبائو برخورد کرد و در درون دروازه قرار گرفت تا اختلاف به سه گل تبدیل شود اما بازیکنان بیلبائو در ادامه یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 81 توسط "گومز" جبران کردند تا بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

"آنچلوتی" در این دیدار هم حاضر نشد از "ایکر کاسیاس" در درون دروازه استفاده کند و "دیگو لوپس" را به او ترجیح داد. از دیگر نیمکت‌نشینان سرشناس رئال مادرید در دیدار امروز "مسوت اوزیل" بود که اصلا به بازی گرفته نشد.

بازی‌های این هفته امشب (یکشنبه) با انجام چهار دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی بارسلونا در مستایا به مصاف والنسیا می‌رود. شاگردان خراردو مارتینو تنها با پیروزی در این دیدار می‌توانند به صدر جدول رده‌بندی بازگردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
هفته سوم لیگ اسپانیا
برد پرسپولیس مقابل شهرداری یاسوج
پیروزی پاری‌سن‌ژرمن و شکست المپیک لیون
دختر قایقران ایرانی در ترکیب تیم ملی آمریکا! + عکس
حرکت عجیب و جالب ریبری در جشن قهرمانی بایرن در سوپرجام اروپا + تصاویر