اتوئو
مهاجم تیم "ژوزه مورینیو" از تیم ملی کامرون کناره گیری کرد.
پس از آنکه تیم ملی فوتبال کامرون با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست لیبی شد و حضورش در جام جهانی 2014 برزیل را قطعی کرد، "ساموئل اتوئو" به دوستانش در تیم ملی گفت که می‌خواهد از بازی‌های ملی کناره گیری کند.
"اتوئو" که اکنون در ترکیب چلسی حضور دارد و بار دیگر زیر نظر "ژوزه مورینیو" فعالیت می‌کند ممکن است با این تصمیم خواسته فقط روی کارهای باشگاهی تمرکز کرده و به فکر بازی در تیم ملی نباشد.

پیش از این نگرانی‌هایی وجود داشت که کامرون بدون "اتوئو" نمی‌تواند به جام جهانی راه یابد اما او با حضور خود در ترکیب شیرهای رام نشدنی، کامرون را به جام جهانی رساند.

"وولکر فینک"،‌ سرمربی کامرون در این زمینه گفت: "ساموئل اتوئو" بازیکن بزرگی است اما باید در مورد تصمیم‌هایی که می‌گیرد توضیح‌هایی هم ارائه کند. او تنها کسی است که می‌تواند در مورد کناره گیری از تیم ملی کامرون صحبت کند. او کارهای زیادی برای ورزش فوتبال و به خصوص فوتبال کامرون انجام داده است. نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم. باید از خود او سوال کرد که چرا از تیم ملی کناره گیری کرده است.

در حالی که رقابت‌های جام جهانی تابستان سال آینده برگزار می‌شود، هنوز هم مشخص نشده چرا اتوئو از تیم ملی کناره گیری کرده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com


مطالب پیشنهادی:
راز شادی عجیب سامی اتوئو
ویلیامز قهرمان تنیس زنان آمریکا شد
نادال و جوکوویچ در فینال تنیس آزاد آمریکا
رده استقلال در جدول دسته سوم لیگ ایران سال 1371+ عکس
بازیگر استقلالی در دام عدد 6+ عکس