رونالدو
کهکشانی‌ها به جبران گرفتن لقب گرانقیمت‌ترین بازیکن فوتبال دنیا از ستاره پرتغالی خود، قصد دارند با قراردادی جدید او را به پردر‌آمدترین بازیکن لالیگا تبدیل کنند.
سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند به "کریستیانو رونالدو" قراردادی جدید پیشنهاد کنند که او را به پردرآمدترین بازیکن شاغل در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا تبدل می‌کند. طبق گزارش‌ رسانه‌های اسپانیایی قرارداد جدید رونالدو که در پایان ماه جاری منعقد می‌شود، 5 ساله خواهد بود و حقوق این بال پرتغالی را از 10 میلیون یورو به 15 میلیون یورو در هر فصل افزایش می‌دهد.

از زمان ورود "گرث بیل" به جمع کهکشانی‌ها با قراردادی 100 میلیون یورویی و تبدیل شدن او به گرانقیمت‌ترین بازیکن فوتبال دنیا، عنوانی که تا پیش از این در اختیار کریستیانو رونالدو بود، مدتی است که ستاره پیشین منچستریونایتد از کانون توجه خارج شده است اما سران رئال مادرید با قرارداد جدیدی که آنها را به پرداخت 155 میلیون یورو به رونالدو ملزم می‌کند، می‌خواهند دوباره او را به ستاره اصلی تیم خود تبدیل کنند. این در حالی است که حقوق گرث بیل 10 میلیون در هر فصل است.

حقوقی که رئال در طول 5 سال به رونالدو پرداخت می‌کند،‌ بیشترین مبلغی است که یک باشگاه تا به حال به یک بازیکن خود داده است. همچنین این قرارداد رونالدو را به بازیکنی که بیشترین حقوق سالانه را در میان تمام فوتبالیست‌های دنیا دریافت می‌کند، تبدیل می‌کند. تا پیش از این "ساموئل اتوئو"، مهاجم کامرونی جدید چلسی در آنژی ماخاچ کالا با دریافت 20 میلیون یورو برای هر فصل بیشترین حقوق را می‌گرفت.

قرارداد جدید رونالدو او را بالاتر از "لیونل مسی"، ستاره آرژانتینی بارسلونا قرار خواهد داد که در حال حاضر حقوقی معادل 13 میلیون یورو در هر فصل دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی:
10 بازیکن فوتبال پر درآمد+ تصاویر
پیروزی پاری‌سن‌ژرمن در لوشامپیونه
مشکلات استقلالی ها در راه سفر به تایلند!
نتایج و جدول هفته نهم لیگ برتر
شادی دایی از شعر هواداران