اینترمیلان
اینتر با کسب پیروزی قاطعانه در خانه تیم تازه صعود کرده ساسولو شروع قدرتمند خود را در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا تداوم بخشید.
روز دوم از چهارمین هفته رقابت‌های سری A ایتالیا، با دیدار تیم‌های اینتر و ساسولو آغاز شد که در این بازی آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان میزبان خود را با نتیجه قاطعانه 7 بر صفر شکست دادند.

اینتر که تا پیش از این از 3 بازی خود، 2 پیروزی و یک تساوی خانگی برابر یوونتوس کسب کرده بود، در دقیقه 7 توسط "رودریگو پالاسیو" گل نخست را به ثمر رساند. "سافیر سلیتی تایدر"، هافبک الجزایری نراتزوری در دقیقه 23 اختلاف را به 2 گل افزایش داد. 10 دقیقه بعد "رافائله پوچینو"،‌ مدافع ساسولو که به اشتباه دروازه خود را باز کرد، سومین گل را به اینتر تقدیم کرد.

حملات اینتر در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم در دقیقه 53 توسط "ریکاردو آلوارس" گل چهارم خود را به ثمر رساند. در دقیقه 63 "دیه‌گو میلیتو"، مهاجم آرژانتینی آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان که به دلیل مصدومیت مدت‌ها خانه نشین بود، در اولین بازی این فصل خود گلزنی کرد تا اختلاف به 5 گل افزایش دهد. هموطن او "استبان کامبیاسو" در دقیقه 75 ساسولو را 6 تایی کرد. حسن ختام جشنواره گل اینتر را هم "میلیتو" با ثبت دومین گل خود در این بازی رقم زد تا تیمش با 10 امتیاز موقتا به صدر جدول رده‌بندی سری A صعود کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی:
نتایج و برنامه رقابت‌های سری A
تصاویر منتخب از جام جهانی فوتبال ساحلی
نتایج هفته‌ ششم لیگ فرانسه
نتایج یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی
قانون جذب بازیکن در نیم فصل