اخراج بالوتلی
ناپولی موفق شد آخرین دیدار هفته‌ چهارم رقابت‌های سری A را با برتری دو بر یک برابر میلان به پایان برساند.
 هفته‌ چهارم رقابت‌های سری A شب گذشته (یکشنبه) با دیدار میلان و ناپولی در ورزشگاه سن سیرو به پایان رسید.

ناپولی که در این فصل با هدایت "رافائل بنتیس" نتایج خوبی کسب کرده است، دیشب مهمان میلان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک این تیم را شکست دهد تا به همراه رم تنها تیم‌هایی باشند که تمام بازی‌های خودشان در این فصل از سری A با پیروزی پشت سر گذاشتند.

ناپولی در این دیدار بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد خیلی زود به گل برسد. "میگوئل بریتوس" در دقیقه‌ (6) سانتر "رائول آلبیول" را به گل نخست این دیدار تبدیل کرد.

در ادامه میلانی‌ها توسط "ماریو بالوتلی" به چند موقعیت گل دست یافتند که با بدشانسی این فرصت‌ها از دست رفت تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ناپولی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز باز هم بازیکنان میلان بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند. شاگردان "ماسیمیلیانو آلگری" دوست نداشتند که در این دیدار خانگی طعم شکست را بچشند، اما ناکامی‌های میلان در دقیقه‌ 53 بیشتر شد.

"گونسالو هیگواین"، مهاجم گلزن ناپولی با شوت بسیار دیدنی از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا حساب کار دو بر صفر به سود ناپولی شد.

در دقیقه‌ (60) خطای "رائول آلبیول" روی "ماریو بالوتلی" باعث شد تا داور مسابقه اعلام ضربه پنالتی کند، اما "بالوتلی" که تمام 21 پنالتی قبلی دوران فوتبالش را به گل تبدیل کرده بود، بالاخره در زدن ضربه پنالتی ناکام ماند. "پپه‌رینا"، دروازه‌بان ناپولی موفق شد ضربه پنالتی "بالوتلی" را مهار کند تا امیدهای میلان برای کمتر کردن فاصله بر باد برود.

"ماریو بالوتلی" در نهایت موفق شد در دقیقه‌ 90 گل اول تیمش را به ثمر برساند. او پاس ‌"نیانگ" هم تیمی‌اش را به گل اول میلان در این دیدار تبدیل کرد، اما لحظاتی بعد مشاجره "بالوتلی" با داور مسابقه باعث شد تا این بازیکن از زمین مسابقه اخراج شود و بازی در دقایق پایانی رنگ خشونت به خود بگیرد.

در نهایت داور مسابقه در سوت خود دمید تا ناپولی موفق شود برابر میلان به برتری دو بر یک برسد.

در جدول رده‌بندی تیم‌های رم و ناپولی با 12 امتیاز در صدر قرار دارند و سه تیم اینتر، فیورنتینا و یوونتوس با 10 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های بعدی جدول جای دارند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی:
نتایج و برنامه رقابت‌های سری A
کوروش باقری دچار ایست قلبی شد
پای جکی چان هم به ووشو باز شد!
چهارمی ایران با طلاهای نعمت‌پور و علی‌اکبری
پیروزی لاس‌پالماس با پاس گل شجاعی