پیروزی بایرن‌مونیخ
بایرن مونیخ روز جمعه در چارچوب هفته هجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های آلمان،‌بوندس لیگا، با غلبه بر مونشن گلادباخ جایگاه خود را در صدر جدول این رقابت ها مستحکم تر کرد.
بایرن مونیخ در چارچوب دور برگشت رقابت های بوندس لیگا با دو گل بر مونشن گلادباخ رده سومی غلبه کرد. در این دیدار "ماریو گوتزه" در دقیقه هفتم مسابقه بایرن را پیش انداخت و در ادامه کار "توماس مولر" در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی گل دوم بایرن را وارد دروازه حریف کرد.

در ادامه این رقابت ها روز شنبه دورتموند با آگسبورگ، اشتوتگارت با ماینس، وولفسبورگ با هانوفر، نورنبرگ با هوفنهایم، فرایبورگ با بایرلورکوزن و فرانکفورت با هرتابرلین دیدار می کنند.

هفته هجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه های آلمان روز یکشنبه با دیدار وردربرمن مقابل برانشوایگ و هامبورگ مقابل شالکه صفر چهار خاتمه می یابد.

در حال حاضر در جدول رده بندی این رقابت ها ، بایرن مونیخ با 47 امتیاز صدر نشین است و تیم های بایرلورکوزن با 37 و مونشن گلادباخ با 33 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

تیم های نورنبرگ و برانشوایگ نیز با یازده امتیاز در قعر جدول رده بندی این رقابت ها در جایگاه هفدهم و هجدهم جای گرفته اند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
شکست سنگین بایرن مونیخ
پیکه زامبی شد+ تصاویر
همسر فیلیپ لام + تصاویر
علاقه بازیگر پرطرفدار سینما به بایرن مونیخ و آلمان+ عکس
کاریکاتور: فالکائو و از دست دادن جام جهانی