آربلوا
رسانه‌های اسپانیایی از غیبت "آربلوا" مدافع ملی پوش رئال مادرید در جام جهانی 2014 به علت آسیب دیدگی خبر دادند این در حالی است که خود او اطمینان دارد که به این رقابت‌ها خواهد رسید.
"آلوارو آربلوا" مدافع رئال مادرید چند روز پیش در تمرین این تیم آسیب دید. شبکه تلویزیونی دیونسا سنترال اسپانیا آسیب دیدگی این بازیکن را جدی دانست و اعلام کرد که او جام جهانی را نیز از دست خواهد داد.

این شبکه اسپانیایی خبر داد: آسیب دیدگی آربلوا جدی است. او دو تا سه ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند و به احتمال زیاد جام جهانی را هم از دست خواهد داد.

هر چند این شبکه اسپانیایی از احتمال زیاد غیبت آربلوا در جام جهانی برزیل خبر داد اما خود این مدافع ملی پوش نظر دیگری دارد. او گفت: اطمینان دارم که می توانم در فینال لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید چنانچه به دیدار نهایی صعود کند حضور یابم. تلاش می‌کنم تا هر چه سریعتر خود را از این آسیب دیدگی رها کنم. می‌خواهم به رئال مادرید برای کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم. گذشته از این جام جهانی 2014 در راه است. اگر کادر فنی تیم ملی اسپانیا مرا به اردو دعوت کنند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد. آسیب دیدگیم دردآور نیست اما در حال حاضر نمی‌توانم در تمرینات رئال شرکت کنم.

رئال مادرید با هدایت "کارلو آنچلوتی" در فصل جاری رقابت‌های لیگا نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و با 67 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد و با تیم دوم چهار امتیاز اختلاف دارد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی داشته است و در دور رفت یک هشتم نهایی با نتیجه پرگل شش بر یک شالکه را از پیش رو برداشت تا صعودش را تا حدود بسیار زیادی به دور بعد نهایی کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
رئیس بایرن‌مونیخ به فرار از مالیات متهم شد
تیپ یک میلیونی علی دایی+ تصاویر
دیوید بکام در یک فیلم سینمایی+ تصاویر
گلایه مدافع استقلال از درگذشت بانوی هنرمند+ عكس
درخواست بهترین بازیکن جهان برای کمک به کودکان سوری