رکوردشکنی بایرن‌
بایرن‌ مونیخ با پیروزی برابر لورکوزن به رکورد 50 بازی بدون شکست در لیگ آلمان دست یافت.
هفته‌ بیست‌ و پنجم رقابت‌های بوندسلیگا شب گذشته (شنبه) با برگزاری شش دیدار ادامه یافت.

بایرن‌ مونیخ صدرنشین در خانه پذیرای بایرلورکوزن بود که در پایان موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد. گل‌های شاگردان "گوآردیولا" را در این دیدار "ماریو مانژوکیچ" در دقیقه‌ 44 و "باستین شوآین اشتایگر" در دقیقه‌ 52 به ثمر رساندند. تک گل لورکوزن مهمان را نیز "اشتفان کیسلینگ" در دقیقه‌ 90 به ثمر رساند.

با توجه به شکست بوروسیادورتموند برابر مونشن گلادباخ تیم صدرنشین بایرن‌ مونیخ به تنها دو پیروزی برای مسجل کردن قهرمانی خود در این فصل نیاز دارد. بایرن‌ پس از این دیدار به رکورد جالب توجهی نیز دست یافت. آنها 50 بازی بدون شکست را در لیگ پشت سر گذاشتند که رکورد جدیدی در فوتبال اروپا محسوب می‌شود.

پیش از این آرسنال با 49 بازی بدون شکست در این زمینه رکورددار بود. بایرن‌ مونیخ همچنین 17 پیروزی پی‌درپی را در بوندسلیگا پشت سر گذاشت.

در دیگر دیدار اینتراخت براونشوایگ در حالی که 90 دقیقه‌ دانیل داوری را در ترکیب خود داشت، برابر ولفسبورگ به تساوی یک بر یک رسید. براونشوایگ با این تساوی 18 امتیازی شد اما همچنان در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

بوروسیادورتموند، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بایرن‌مونیخ در خانه با نتیجه‌ دو بر یک مغلوب مونشن گلادباخ شد تا فرصت کم کردن فاصله امتیازی‌اش را با بایرن‌ مونیخ از دست بدهد.

تابلوی نتایج:

دورتموند یک – گلادباخ 2

هرتابرلین صفر – هانوفر 3

بایرن‌ مونیخ 2 – بایرلورکوزن یک

هوفنهایم 2 - ماینتس 4

اینتراخت براونشوایگ یک – ولفسبورگ یک

وردربرمن یک – اشتوتگارت یک

رقابت‌های هفته‌ بیست‌ و پنجم بوندسلیگا امشب (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در آن هامبورگ در خانه پذیرای نورنبرگ است و فرانکفورت نیز به دیدار فرایبورگ می‌رود.

در جدول رده‌بندی بایرن‌ مونیخ با 71 امتیاز صدرنشین است. دورتموند با 48 امتیاز در رده دوم قرار دارد و شالکه با 47 امتیاز سوم است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی شالکه در بوندسلیگا
تیپ مربیگری فرهاد مجیدی+ عكس
مسی پشت میز کارش+ عکس
تیپ جدید رحمتی+ عكس
رونالدو ناجی کودک 10 ماهه شد+ عکس