پیروزی دورتموند
هفته بیست و هشتم رقابتهای بوندسلیگا عصر شنبه با برگزاری 5 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های دورتموند، ماینتس و ولفسبورگ مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
تیم فوتبال بایرن مونیخ که هفته گذشته قهرمانی اش را در بوندسلیگا قطعی کرد و جشن گرفت عصر شنبه در حضور بیش از 71 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آره نا با تساوی 3 بر 3 مقابل هوفنهایم متوقف شد.

در این بازی که "پپ گواردیولا" به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و تقریبا تیم دوم بایرن را به زمین فرستاده بود "کلودیو پیزارو" (31، 40) و "شردان شکیری" (34) برای بایرن گل زدند. "آنتونی مودسته" (23)، "سجاد سالیهوویچ" (44) و "روبرتو فرمینو"(75) هم 3 گل هوفنهایم را به ثمر رساندند.

آینتراخت برانشوایگ که دنیل داوری دروازه بان ایرانی خود را 90 دقیقه در ترکیب اصلی داشت با در خانه بایرلورکوزن به تساوی یک بر یک دست یافت. در این دیدار ابتدا "کن ریشل" در دقیقه 47 برانشوایگ را یک بر صفر پیش انداخت اما 6 دقیقه بعد "اشتفان کیسلینگ" از روی نقطه پنالتی دروازه داوری را باز کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

در دیگر دیدار هم دورتموند در زمین اشتوتگارت قعرنشین در حالی که 2 بر صفر عقب بود با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در این بازی "کریستین گنتنر" (9) و "مارتین هارنیک" (19) برای اشتوتگارت و "مارکو رویس" (30، 68 پنالتی، 83) برای دورتموند گلزنی کردند.

در دقیقه 73 بازی "مایکل وینر" داور وسط این بازی دچار گرفتگی عضله شد و قادر به ادامه کار نبود، به همین دلیل داور چهارم به جای او وارد زمین شد و بازی ادامه پیدا کرد.

نتایج کامل 5 دیدار عصر شنبه بوندسلیگا به شرح زیر است:

بایرلورکوزن یک – آینتراخت برانشوایگ یک

بایرن مونیخ 3 – هوفنهایم 3

اشتوتگارت 2 – دورتموند 3

ماینتس 3 – آوگسبورگ صفر

ولفسبورگ 2 – آینتراخت فرانکفورت یک


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com


مطالب پیشنهادی :
برتری شالکه مقابل هرتابرلین
پله و رونالدو در فیلم تبلیغاتی+ تصاویر
طرح استادیوم جدید رم+ تصاویر
برترین زنان اتومبیلران جهان
تمرینات تیم ملی والیبال از فردا آغاز می‌شود