لیگ قهرمانان اروپا
رئال مادرید در خانه پذیرای بورسیادورتموند است تا دوئل با رقیب فصل گذشته را تکرار کند؛ چلسی و ژوزه مورینیو هم به پاریس می‌روند که با ایبرا و یارانش نبرد کنند.
دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو پیکار به پایان می رسد.

در مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رئال میزبان بورسیادورتموند است. سفیدپوشان کهکشانی به خوبی با این حریف ژرمنی آشنا هستند زیرا فصل قبل در نیمه نهایی همین جام، با تیم تحت امر "یورگن کلوپ" مصاف دادند که ابتدا چهار بر یک بازنده شدند و بعد دو بر صفر پیروزی را از آن خود کردند اما در مجموع از تیم آلمانی چهار بر سه شکست خورده و به دیدار نهایی نرسید.

از این رو جدالی تکراری میان این دو حریف است و به باور برخی از تحلیل‌گران ادامه نبرد فصل گذشته خواهد بود که حتی احتمال دارد به انتقام ناکامی فصل گذشته توسط ماتادورها منجر شود.

در جدال دیگر پاری سن ژرمن در پارک دوپرنس، ورزشگاه خانگی‌اش میزبان چلسی انگلیس است. سن ژرمن که این روزها با هدایت "لوران بلان" و حضور "زلاتان ایبراهیموویچ "در خط حمله خوش می درخشد، میزبان تیمی انگلیسی است که هدایتش بر عهده "مورینیو"، مربی زیرک پرتغالی و معروف به آقای خاص است.

با توجه به این نکته که مورینیو، راه‌های صعود به دور بعد را خوب می شناسد، تیم فرانسوی هر چند در خانه بازی می کند اما با احتیاط کامل وارد این مصاف سخت خواهد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:sport.jamejamonline.ir


مطالب پیشنهادی :
نوستالژیک منچستر یونایتد – بایرن مونیخ
دلیل سردار آزمون برای عدم حمایت از مرزبانان ایرانی+ عکس
حمایت هوادار فولام از دژاگه+ عکس
پیام اشکان دژاگه پس از گلزنی
خودکشی دسته جمعی در جام جهانی 2014!