صعود بارسا
بارسلونا با پیروزی نزدیک برابر آتلتیک بیلبائو موقتا به رده دوم جدول لیگای اسپانیا صعود کرد.
هفته‌ سی و چهارم رقابت‌های لیگای اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی بارسلونا در خانه موفق شد آتلتیک بیلبائو را دو بر یک شکست دهد و موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند.

بارسلونا در حالی پای به میدان گذاشت که "نیمار" و "یوردی آلبا" را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. آبی اناری‌ها که با سه شکست پی در پی در شرایط خوبی به سر نمی بردند انگیزه زیادی برای کسب سه امتیا‌ز این مسابقه داشتند، اما تلاش آنها به جایی نرسید تا بازی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.

مهم‌ترین اتفاق نیمه نخست ضربه "الکسیس سانچس" بود که به دیرک دروازه اصابت کرد.

در آغاز نیمه دوم مهمان موفق شد بر خلاف روند مسابقه به گل برسد. "آرتیس آدوریس" موفق شد در دقیقه‌ 50 تیمش را یک بر صفر جلو بیاندازد. در ادامه بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سراپا حمله شدند.

حرکت زیبای "دنی آلوس" در دقیقه‌ 71 که موفق شد سه بازیکن حریف را از پیش‌رو بردارد باعث شد "پدرو" در یک قدمی دروازه‌ صاحب توپ شود و به راحتی دروازه‌ آتلتیک بیلبائو را باز کند. سه دقیقه‌ بعد بارسلونا صاحب ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شد که "لیونل مسی" با ضربه‌ای محکم موفق شد دروازه‌ حریف را باز کند تا سه امتیا‌ز ارزشمند این دیدار به حساب بارسلونا واریز شود.

** تابلوی نتایج :

* بارسلونا 2 – آتلتیک بیلبائو یک

* سویا 4 – گرانادا صفر

* رایو وایکانو 3 – بتیس یک

* آلمریا 2 – سلتاویگو 4

رقابت‌های هفته‌ سی و چهارم لیگای اسپانیا بامداد فردا (سه‌شنبه) با یک دیدار ادامه می یابد که در آن مالاگا در خانه پذیرای ویارئال است.

تنها دیدار باقی مانده این هفته‌ لیگای اسپانیا به دلیل حضور رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به تعویق افتاده است.کهکشانیها هفدهم اردیبهشت ماه در آخرین دیدار هفته‌ سی و چهارم در خانه وایادولید به میدان خواهد رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
تساوی اوساسونا در لیگا
امیر تتلو در کنار حامد حدادی + عکس
عکس های علی کریمی و بنگر برای روز مادر
نامزد جدید نیمار + تصاویر
چهره کارتونی حنیف عمران‌زاده + عکس