لیورپول سهمیه لیگ قهرمانان را از دست داد
لیورپول شانس رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را عملا از دست داد.

از دیدار عقب افتاده لیگ برتر انگلیس دو تیم لیورپول و هال‌سیتی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به سود هال به پایان رسید. شاگردان "برندان راجرز" در تیم فوتبال لیورپول با توقف برابر تیم قعرجدولی هال سیتی اندک امیدهای باقی مانده خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده رقابتها را از دست دادند.

بازی را بازیکنان هال سیتی بهتر آغاز کرده و در دقایق ابتدایی چند موقعیت نصفه و نیمه را نیز بر روی دروازه "مینیوله" خلق کردند، اما در ادامه و به مرور شاگردان "راجرز" بازی را در دست گرفته و با حرکات "ایبه"، "کوتینیو" و "استرلینگ" چند شانس گلزنی را نیز به وجود آوردند که با نمایش درخشان "هارپر" دروازه بان هال راه به جایی نبرد تا اینکه در دقایق پایانی هال سیتی به گل رسید.

کرنر "احمد المحمدی" بر روی اشتباه "ماریو بالوتلی" در آفسایدگیری باعث شد تا "میشل داوسون" با ضربه سر خود به گوشه سمت چپ دروازه تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

بازی دو تیم در نیمه دوم چنگی به دل نزد و دو تیم نتوانستند موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کنند تا این دیدار در نهایت تعجب با شکست لیورپولی به اتمام برسد که قصد داشت از نتایج ضعیف منچستریونایتد بهره بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

در ادامه لیگ برتر نیز و در دیداری عقب افتاده چلسی صدرنشین به مصاف تیم پایین‌جدولی لسترسیتی می‌رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir