پیروزی لیورپول در لیگ برتر انگلیس
تیم فوتبال لیورپول موفق شد سه امتیاز دیدار حساس با کوئینزپارک را در خانه نگه دارد.

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده لیورپول با نتیجه 2 بر یک کوئینزپارک را شکست داد. دیدار دو تیم در حالی انجام شد که لیورپول به پیروزی در این بازی برای امید داشتن به کسب سهمیه احتیاج داشت؛ در طرف مقابل نیز کویینز پارک رنجرز به دنبال برتری در برابر لیورپول بود تا بتواند در لیگ برتر باقی بماند. همچنین این بازی تحت شعاع مرگ همسر "ریو فردیناند" بود و به همین علت، دو تیم با بازوبندهای مشکی در زمین حاضر شدند.

در ابتدای بازی این شاگردان "ردنپ" بودند که بسیار خوب بازی را آغاز کردند و با حملات خود لیورپول را تحت فشار قرار دادند. حتی در این بین بازیکنان کیو پی آر یک گل را نیز به ثمر رساندند که توسط داور این گل مورد قبول واقع نشد تا در دقیقه 19 "فیلیپ کوتینیو"، با یک ضربه بسیار زیبا به گل برسد.

در نیمه دوم نیز هرچند در ابتدا این لیورپول بود که با حملات خود به دنبال گل دوم بود، اما رفته رفته راه راه پوشان لندنی فشار را روی دروازه لیورپول بیشتر کردند تا بالاخره موفق شدند روی ضربه سر، هافبک تهاجمی خود به گل برسند.

"بتدا" با متوقف شدن "مارتین اشکرتل" توسط "اونوها" در زمین، یک ضربه پنالتی به سود لیورپول گرفته شد که این پنالتی توسط کاپیتان "جرارد" از دست رفت و "رابرت گرین" این ضربه را مهار کرد. دقایقی بعد اما "اونوها" که مسبب پنالتی لیورپول بود، با خطای خود کارت زرد دوم را نیز دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود و کویینز پارک رنجرز کار را ده نفره دنبال کند تا "استیون جرارد" از فرصت بدست آمده استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 2 بر یک لیورپول به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم وستهام در خانه با یک گل برنلی را شکست داد و آستون ویلا با نتیجه 3 بر 2 اورتون را شکست داد.

تابلوی نتایج

لسترسیتی 3 - نیوکاسل صفر

آستون ویلا 3 - اورتون 2

لیورپول 2 - کوئینزپارک یک

ساندرلند 2 - ساوتهمپتون یک

سوانزی 2 - استوک سیتی صفر

در جدول رده‌بندی، چلسی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست قرار دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir